کد خبر: ۱۱۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره «امیرا کتاب» در گفتگو با شیرازه:

دسترسی به کتاب برای کتاب‌دوستان در سراسر استان آسان شد/ امیرا کتاب اولین کتابفروشی حضوری، تلفنی و اینترنتی در فارس

در شانزدهمین نمایشگاه کتاب، ناشران و کتاب‌فروشان برای افزایش سرانه مطالعه و سهولت دسترسی به کتاب دست به ابتکاراتی زده و طرح‌های جدیدی ارائه کرده‌اند.

مجتبی سالک‌نژاد، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره «امیرا کتاب» در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: امیراکتاب اولین کتابفروشی حضوری، تلفنی و اینترنتی در فارس است که با بیش از 177 هزار عنوان کتاب در تمام زمینه‌ها، کلیه کتاب‌های درخواستی را با قیمت پشت جلد و به صورت ارسال رایگان درب منزل مشتریان تحویل میدهیم.

او یکی از دلایل سرانه پایین مطالعه را عدم دسترسی آسان به کتاب عنوان و اظهار کرد: هدف ما سهولت دسترسی به کتاب می‌باشد و در این راستا خدمات ارسال رایگان کتاب در سطح استان فارس حتی به روستاها را ارائه می‌دهیم و بیشتر برای حمایت از مناطق محروم بوده که آن‌ها نیز بتوانند به راحتی کتاب خود را تهیه کنند و اثربخشی کار ما در این مورد بیشتر بوده است.

سالک‌نژاد با بیان اینکه با تمام نشریات کار کرده و هر کتابی که منتشر شود را به بانک کتابمان اضافه می‌کنیم، گفت: تا کنون خیلی کم پیش آمده است که کتابی را مشتری سفارش دهد اما نداشته باشیم و درصورتی که کتابی را نداشتیم برای تهیه آن اقدام می کنیم و اگر به احتمال کم پیدا نشد، به سفارش‌دهنده که اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه به کسانی که عضو امیراکتاب شوند، برخی خدمات را ارائه می‌دهیم که شامل تخفیف همیشگی خرید کتاب و تخفیف‌های ویژه به مناسبت های مختلف می شود، گفت: عضویت در امیرا کتاب رایگان است و از طریق تلفن، وب سایت، تلگرام و اینستاگرام می توان با ارائه نام و نام خانوادگی و شماره تلفن عضو شد و سفارش کتاب داد.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره «امیرا کتاب» ارائه تخفیفات در طول سال به ویژه در مناسبت‌ها را از خدماتی که به اعضا داده می‌شود عنوان کرد و گفت: با حضور در غرفه امیرا کتاب در نمایشگاه کتاب می‌توانید ضمن دریافت کد عضویت در قرعه‌کشی که در آخرین روز نمایشگاه انجام می شود نیز شرکت کنید.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان