کد خبر: ۱۱۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶

امضا تفاهم نامه همکاری بانک انصار و شرکت سیبا موتور

پیش از ظهر امروز تفاهم‌نامه‌ای مابین بانک انصار و شرکت سیبا موتور با حضور مدیرعامل شعب بانک‌های انصار، مدیرعامل شرکت سیبا موتور و مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ امضا شد.
به گزارش شیرازه، پیش از ظهر امروز تفاهم‌نامه‌ای مابین بانک انصار و شرکت سیبا موتور با حضور مدیرعامل شعب بانک‌های انصار، مدیرعامل شرکت سیبا موتور و مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ امضا شد.

این قرارداد به‌منظور استفاده مشتریان بانک انصار از خدمات لیزینگی این بانک، توسعه بازار فروش شرکت سیبا موتور و توسعه سهم بازار بانک انصار از مشتریان منعقد شد که از طریق ارائه تسهیلات بانکی به مشتریان و فروش اقساطی خودرو توسط شرکت سیبا موتور اجرا می‌گردد.

غیاث وند با اشاره به اهمیت ایجاد یک شغل در جامعه، گفت: وضعیت اقتصادی جامعه به صورتی است که ایجاد یک شغل به چندین میلیون تومان سرمایه نیاز دارد اما باهم افزایی و هم‌گرایی واحدهای مختلف می‌توان این کار را انجام داد.

وی بابیان اینکه با ایجاد زنجیره ارزش بین گروه‌ها و شرکت‌های مختلف می‌توان درزمینه‌ی ایجاد شغل فعالیت‌های خوبی را انجام داد، تصریح کرد: بانک انصار طی یک سال گذشته بیش از یک هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات در بحث واگذاری منابع مالی در کسب‌وکارهای مختلف به متقاضیان تخصیص داده است.

مدیرعامل شعب بانک‌های انصار افزود: بانک انصار توانسته با ایجاد زنجیره ارزش به میزان اعتباری یک هزار و 500 میلیارد ریال در سطح استان فارس نقش مهمی را در ایجاد شغل داشته باشد.

غیاث وند مطرح کرد: 600 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کسب‌وکار در سطح استان فارس تصویب‌شده که بانک انصار تقریب به سه برابر این مبلغ را در حوزه کسب‌وکار و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در سطح فارس فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت سیبا موتور با اشاره به اهمیت حمل‌ونقل در حوزه اقتصاد گفت: بیش از 90 درصد حمل‌ونقل کشور، در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای است که پیش‌نیاز اولیه آن خودروهای سنگین است که ما خودروهای کامیون کشنده بار را تولید و به بازار عرضه می‌کنیم.

حسین خضری بابیان اینکه هر یک خودروی سنگین حداقل به‌طور مستقیم برای دو نفر ایجاد شغل می‌کند، خاطرنشان کرد: معمولاً در تمام دنیا قیمت‌های خودروهای تجاری به صورتی است که امکان خرید نقدی آن برای مشتری وجود ندارد و از طریق تسهیلات به فروش می‌رسند.
وی با اشاره به آغاز کار اجرایی این تفاهم‌نامه از امروز، بیان کرد: استان فارس به‌عنوان نخستین استان در سبد فروش ما قرار دارد که تنوع محصولات ما نیز در این استان بیشتر از استان‌های دیگر است.

مدیرعامل شرکت سیبا موتور ادامه داد: شرکت سیبا موتور با بانک انصار به‌عنوان یک‌نهاد بانکی قوی و معتبر به‌خصوص در استان فارس، کار خود را آغاز کرده و با تسهیلاتی که به مشتریان ما داده می‌شود، یک تعامل سه‌طرفه مثبت در جهت منافع بانک، مشتری و شرکت سیبا موتور صورت می‌گیرد.

خضری گفت: بعد از محصولات اروپایی بهترین محصولات مربوط به شرکت سیبا موتور است، محصولات ما دارای حداقل 3 سال یا 200 هزار کیلومتر تضمین که 420 اسب بخار با گیربکس کاملاً آلمانی ارائه می‌گردد.

طبق این تفاهم‌نامه متقاضیان محصولات سیبا موتور که در بانک انصار ایجاد حساب کنند، می‌توانند از تسهیلات خرید خودرو تجاری باارزش 70 درصد از کل قیمت محصول موردنظر و اقساط 48 ماه بهره‌مند شوند.
نظرات بینندگان