کد خبر: ۱۱۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
خواهر شهید خادم صادق در گفتگو با شیرازه:

کاغذبازی نباید بسیجیان را، از کار برای رضای خدا باز دارد

خواهر شهید حاج منصور خادم صادق کاغذبازی را مشکلی عنوان کرد که بسیجیان را مشغول خود کرده است و گفت: کار باید برای رضای خدا باشد چنانکه شهدای ما کار، قلم و نگاهشان برای خدا بود نه تقدیر و تشکر و دیده شدن.
کاغذبازی نباید بسیجیان را از برای رضای خدا کار کردن باز دارد
خواهر شهید حاج منصور خادم صادق در حاشیه گردهمایی بسیجیان شیراز در گفتگو با شیرازه، ضمن تبریک هفته بسیج به افسران جنگ نرم و سخت، گفت: ما باید همچون بسیجیان سال 57 باشیم که اولین نکته حایز اهمیت برایشان نظم بود، چیزی که امروزه در بسیج به ندرت دیده می شود.

وی با اشاره به اخلاق و نظم برادر شهیدش، اظهار داشت: شهید در دوران فرماندهی اش قبل از اینکه از نیروهای بسیجی اش بخواهد منظم باشند خودش پیش قدم بود و می گفت که یک بسیجی نیروی دست ما است و ما هرگونه که بخواهیم می توانیم او را بسازیم چرا که بسیجی تابع فرمان و کلام ما است پس باید اول از خودمان شروع کنیم، مقتدر و عامل به گفته های خود باشیم.

در دوران دفاع مقدس در زمان یکی از عملیات هایی که تابستان در جزیره مجنون بوده بحران کم آبی و اتفاقات حاکم در منطقه شهید خادم صادق را نگران کرده بود که مبادا رزمندگان بیمار شوند برای همین به همه گفته بود موهایشان را با شماره و کوتاه کنند؛ صبح فردا همه دیدند که خود او موهایش را با شماره صفر زده بود؛ یک فرمانده اینگونه خودش را به نیروهایش نزدیک می کرد و بقیه را تشویق می کرد تا گوش به فرمان فرمانده شان باشند.

خانم خادم صادق در بخش دیگری از سخنان خود کاغذبازی را مشکلی عنوان کرد که بسیجیان را مشغول خود کرده است و گفت: کار باید برای رضای خدا باشد چنانکه شهدای ما کارشان، قلمشان و نگاهشان برای خدا بود و نه تقدیر و تشکر و دیده شدن.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و رزمندگان ما ندیده امام را خریده بودند، بیان کرد: در سالهای جنگ می بینیم که همه در جبهه ها گوش به فرمان ولی و امام خود بودند و هنرشان ولایتمداری شان بود.

خواهر شهید در انتها گفت: اکنون وظیفه ما است که پرچم حکومت اسلامی که در دست شهدا بود را به صاحب اصلی اش برسانیم و باید حواسمان باشد که حواشی اصل هدف را از خاطرمان نبرد.
نظرات بینندگان