کد خبر: ۱۱۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶

ارسال 900 تن گندم با راه آهن برای اولین بار در فارس

مدیرکل راه آهن فارس گفت: فاز اول پروژه احداث سیلوی گندم در ایستگاه راه آهن سیوند با ظرفیت هزار تن به بهره برداری رسید و اولین محموله گندم به وزن 900 تن به مقصد اصفهان بارگیری و ارسال شد.
به گزارش شیرازه، غلامحسین ولدی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز برای اولین بار این میزان گندم با 14 واگن از ایستگاه سیوند فارس به مقصد اصفهان اعزام شد.

وی ادامه داد: با تکمیل سایر قسمت ها در روزهای آتی عملیات بارگیری به صورت کاملا مکانیزه شروع خواهد شد و بارگیری از این سیلو افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

ولدی اضافه کرد: بزودی مراسم افتتاحیه رسمی بارگیری ریلی فارس با حضور مقامات استانی و راه آهن جمهوری اسلامی و مقامات شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این پروژه با تعامل سازنده و مثبت سازمان غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور در استان فارس با اداره کل راه آهن فارس و مشارکت و سرمایه گذاری شرکت حمل و نقل پارسیان ریل شرق صورت گرفته است.

ولدی گفت:‌ این پروژه هدف گذاری برای بارگیری 70هزار تن گندم تا پایان سال انجام شده اظهار داشت:‌ این کار بزرگ باهمت و تلاش و پیگیری شبانه روزی کارکنان مجموعه ریلی راه آهن فارس بدست آمده است و امیدوارم در تداوم این موفقیت ها همچون گذشته,پرتلاش و باهمت مضاعف به فعالیت خود ادامه دهند.
نظرات بینندگان