کد خبر: ۱۱۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

اشتغال 4150 مددجوی فارسی و توانمند شدن بیش از دو هزار خانوار تحت پوشش در شش ماهه نخست امسال

چهار هزار و 150 مددجوی فارسی در شش ماهه گذشته صاحب شغل شدند.
اشتغال 4150 مددجوی فارسی و توانمند شدن بیش از دو هزار خانوار تحت پوشش در شش ماهه نخست امسال
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در شش ماهه گذشته با اجرای سه هزار و 458 طرح، بیش از چهار هزار و 150 مددجوی فارسی مشغول به کار شده اند.

وی افزود: در نیمه نخست امسال 212 طرح کشاورزی، 957 طرح دامپروری، شش طرح شیلات، 238 طرح صنایع دستی، هشت طرح صنعتی و معدنی و دو هزار و 42 طرح خدماتی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد در استان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس بیان کرد: این طرح ها با صرف 67 میلیارد و 487 میلیون تومان اعتبار اجرا شده که با اجرای آن ها و حمایت کمیته امداد دو هزار و 78 خانوار از مددجویان استان فارس توانمند شده اند.

وی با بیان اینکه استعدادیابی، مشاوره شغلی، آموزش و کاریابی، تهیه طرح توجیه اقتصادی، تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات، بازاریابی، نظارت و هدایت طرح ها از جمله خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان است، تاکید کرد: ناظران کمیته امداد در شش ماهه نخست امسال برای پایدارسازی مشاغل 44 هزار و 405 بازدید داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد فارس اعتبار امسال این نهاد در بانکها را 148 میلیارد و 950 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این مقدار اعتبار 128 میلیارد تومان به شعب شهرستان ها ابلاغ و تا پایان شش ماهه نخست امسال 53 میلیارد و 358 میلیون تومان از این اعتبارات جذب شده است.

محمد بذرافشان از شهرستان خفر به عنوان یکی از شهرستان های موفق استان در حوزه اشتغال مددجویان نام برد و گفت: این شهرستان از ابتدای امسال یک میلیارد و 335 میلیون تومان از اعتبارات بانکی خود را جذب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس از رشد 120 درصدی اجرای طرح های اشتغال مددجویان استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: نیمه نخست پارسال هزار و 570 طرح در استان فارس اجرا شد که امسال تعداد طرح ها به سه هزار و 458 طرح افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان