کد خبر: ۱۱۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶

حاشیه سازترین فرماندار فارس مدیر کل سیاسی استانداری خواهد شد؟

شنیده های شیرازه حاکی از آن است که تلاش های پیدا و پنهان جریان افراطی اصلاحات برای انتصاب معاونین استاندار، فرمانداران و حتی مدیران کل در استان فارس از بدو ورود استاندار جدید فارس آغاز شده است.
به گزارش شیرازه، شنیده های شیرازه حاکی از آن است که تلاش های پیدا و پنهان جریان افراطی اصلاحات برای انتصاب معاونین استاندار، فرمانداران و حتی مدیران کل در استان فارس از بدو ورود استاندار جدید فارس آغاز شده است. پروژه ای که سابقه داشته و حالا با آمدن استاندار جدید مجددا کلید خورده است.

چهره های با نفوذ جریان افراطی اصلاحات در دوره های گذشته بعد از اینکه متوجه شدند احمدی استاندار اسبق و تا حدودی افشانی استاندار سابق فارس با آنها در رسیدن به مقاصد سیاسیشان همراهی نمی کنند فرمان عبور از آنها را به تیم رسانه ای شان صادر کردند. تا جایی که یکی از رسانه های اصلاح طلب استان فارس ضمن انتقاد به عزل و نصب ها در فارس و تهدید ضمنی معاون وزیرکشور و استاندار فارس  نوشت:«حامیان دولت و اصلاح طلبان هیچ تعارفی با هیچ شخصی ندارند و حاضرند اشتباه خود را اصلاح کرده و دوباره ندای تغییر را سر دهند و تا به نتیجه رسیدن اعتراضاتشان سکوت نکنند»

حالا طیف افراطی اصلاحات با هدف سهم خواهی بیشتر مجددا به دنبال آن است که در اولین قدم پست های مهم استان فارس را در دست بگیرد. طی چند روز گذشته نام حاشیه سازترین فرماندار فارس به عنوان یکی از گزینه های اصلی پست مدیر کل سیاسی استانداری فارس مطرح شده است.
 قاسم پور که با یک جستجوی ساده اینترنتی و حتی تحقیق مختصر در شهرستان داراب می توان به شخصیت حاشیه ای وی پی برد قرار است بر کرسی سیاسی استانداری فارس تکیه زند.

وی که از مدافعان سر سخت قانون شکنان فتنه 88 است به واسطه اینکه به برخی از اصلاح طلبان استان فارسی پایتخت نشین نزدیک است توانسته نام خود برای تصدی جایگاه ذکر شده بالا ببرد.

تبادار استاندار فارس نیز با وجود اینکه طی این مدت کوتاه نشان داده که قائل به منش اعتدالی دولت و آگاه به این موضوع است که استان فارس در سالهایی به علت رویکرد سیاست زده از سایر استان های کشور عقب مانده است  حالا در آزمونی قرار گرفته که باید بین منافع مردم و یک اقلیت تمامیت خواه سیاسی، یکی را انتخاب کند.

اما آنچه که از استاندار جدید فارس انتظار می رود و به گواه خبرنگار شیرازه در جلسات استانداری فارس نیز اینچنین بوده قاطعیت در پیگیری منافع مردم به دور از مسائل حاشیه ای و سیاست زدگی است.
نظرات بینندگان