کد خبر: ۱۱۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی جهرم خبر داد :

انهدام باند سارقان احشام در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از شناسایی و انهدام باند سارقان احشام و کشف 23 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت احشام در جهرم، شناسایی و دستگیری باند سارقان در دستور کار کارآگاهان مبازره با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس‌از اینکه محرز شد اکثر سارقان شیوه و شگرد مشابهی دارند مأموران پلیس آگاهی موفق شدند با انجام تحقیقات و شگردهای خاص پلیسی سه نفر از سارقان احشام که متواری بودند، شناسایی و دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اظهار کرد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی درباز جویی فنی و تخصصی، متهمان چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 23 فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه همه مالباختگان شناسایی و تلاش برای مالخران احتمالی کماکان ادامه دارد، بیان کرد: پرونده پس از تکمیل به دادسرا ارسال و سارقان با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ انصاری در پایان تاکید کرد : عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی در نگهداری احشام از عواملی است که بسترساز وقوع سرقت از دامداری‌ها می‌شود که لازم است شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت‌های مشابه، توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

منبع:  پسین جهرم
برچسب ها: جهرم ، قاچاق ، احشام
نظرات بینندگان