کد خبر: ۱۱۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی فارس در جمع مردم خرامه:

شهادت شهید کمال کشاورزی ادامه راه سرخ امام حسین(ع) است/ اگر مجرمی بشناسیم و به نیروی انتظامی نگوییم ولله از ما سوال می‌کنند

وقتی که شنیدم شورای تامین شهرستان، دستور تعطیلی ادارات و حضور همه را برای مراسم تشییع پیکر شهید داده‌اند، به خود بالیدم و به این شهادت افتخار کردم، شهادت شهید کمال کشاورزی ادامه راه سرخ امام حسین(ع) است.

به گزارش شیرازه،  سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس در مراسم پایانی تشییع پیکر شهید کمال کشاورزی در حرم امامزاده اسحاق(ع) خرامه با بیان این نکته که ورود بی حد و حصر انواع موادمخدر و سلاح به کشور، فتنه‌های استکبار است، اظهار داشت: کسی که سابقه شرارت داشته، اهل این استان هم نبوده، 200 لیتر انواع مشروبات را در خانه خود دارد، دست‌بند و پابند و انواع وسایل سرقت مسلحانه را در خانه خود دارد، باید با نیروی انتظامی هم درگیر شود، باید قلب مامور ما را هم نشانه بگیرد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Azar/9%20tashyi/9%20azar%20%D8%AA%D8%B4%DB%8C%DB%8C%D8%B9%2099991.jpg

وی ضمن تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان خرامه افزود: وقتی که شنیدم شورای تامین شهرستان، دستور تعطیلی ادارات و حضور همه را برای مراسم تشییع پیکر شهید داده‌اند، به خود بالیدم و به این شهادت افتخار کردم، شهادت شهید کمال کشاورزی ادامه راه سرخ امام حسین(ع) است.

سردار گودرزی، امنیت پایدار را یکی از افتخارات نظام برشمرد و گفت: اگر پلیس اروپا ادعای امنیت دارد این هنر نیست، نیروی انتظامی ما با همه ناامنی‌ها، با همه شرارت‌ها و با از دست دادن بهترین یارانش، امنیت کشور را حفظ کرده است، این برای ما یک افتخار بزرگ است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Azar/9%20tashyi/9%20azar%20%D8%AA%D8%B4%DB%8C%DB%8C%D8%B9%2099992.jpg

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به سوابق شهید کشاورزی ادامه داد: امروز متوجه شدم که شهید کشاورزی همان جانبازی است که در سال 92 در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر مجروح شد، همه کسانی که با او کار می‌کردند از شهامت این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

وی بیان داشت: ما اگر آسوده باشیم، جرم رونق پیدا خواهد کرد، اگر مجرمی را بشناسیم، اگر بدانیم اسلحه‌ای دست کسی است، اگر موادفروش را بشناسیم و به نیروی انتظامی نگوییم ولله در آن دنیا از ما سوال می‌کنند، اسلحه باید دست نیروهای نظامی باشد نه دست کسانی که دائما در حال شرارت هستند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Azar/9%20tashyi/9%20azar%20%D8%AA%D8%B4%DB%8C%DB%8C%D8%B9%2099993.jpg

سردار گودرزی در پایان گفت: این شرور، سه قبضه اسلحه، دو هزار فشنگ و مقدار زیادی مواد مخدر برای چه‌کاری می‌خواسته، چرا باید اجازه دهیم مواد مخدر این بلا را سر کشور ما بیاورد، چرا باید این قدر شهید بدهیم، تقاضا داریم بخاطر این شهید بزرگوار هم که شده ما را یاری دهید.

منبع:  صدای خرامه

برچسب ها: فارس ، خرامه ، کشاورزی
نظرات بینندگان