کد خبر: ۱۱۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶

برگزاری مسابقات بومی محلی بانوان در شیراز

چهارمین جشنواره و دومین دوره مسابقات ورزش های بومی و محلی بانوان 13 آذر در شیراز برگزار می شود.
به گزارش شیرازه سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اعلام این خبر گفت: با توجه ضرورت حفظ فرهنگ، آیین و آداب و رسوم محلی مردم  شیراز شهرداری شیراز با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیأت ورزش های بومی و محلی و آموزش و پرورش عشایری فارس اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره و دومین دوره مسابقات ورزش های بومی و محلی بانوان خواهد کرد.

سید عباس آتش زمزم با اشاره به اینکه این مسابقات در 4 رشته هشت خانه، یک قل دو قل، دال پلان و هفت سنگ مهارتی برگزار خواهد شد گفت: بانوان شیرازی علاقمند به شرکت در این مسابقات می توانند با حضور در سالن های ورزش شهرداری شیراز در این مسابقات ثبت نام کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در این جشنواره علاوه بر مسابقه ورزش های بومی و محلی بانوان به ابعاد دیگر هویت فرهنگی سنتی نیز همچون  غذاهای محلی، ساز محلی، بازی های محلی، صنایع دستی و لباس محلی توجه شده است و در این جشنواره بخش ویژه ای به این موضوعات اختصاص یافته است.

آتش زمزم گفت: این جشنواره و مسابقه دوشنبه ۱۳ آذر ماه از ساعت ۸ صبح در مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز واقع در دروازه کازرون برپا خواهد شد که از بانوان شیرازی برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می آید.
منبع:برنا نیوز
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان