کد خبر: ۱۱۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶

شهردار جدید شهر خنج معرفی شد

آیین تودیع "سید عبدالحمید مظفری‌نیاپور" و معارفه "شهرام محمودپور"، شهرداران پیشین و جدید شهر خنج با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان خنج برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  آیین تودیع "سید عبدالحمید مظفری‌نیاپور" و معارفه "شهرام محمودپور"، شهرداران پیشین و جدید شهر خنج با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، ائمه جمعه، مسؤولین ادارات و نهادهای شهرستان و جمعی از معتمدین، در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان خنج برگزار شد.


در این مراسم، سید علینقی طبیب‌ لقمانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در سخنانی گفت: شورا یک نهاد برآمده از آموزه‌های دینی و قانون اساسی بوده و تشکیلاتی است که بخش مهمی از قانون اساسی در رابطه با آن است.



وی اظهار داشت: دغدغه ما نسبت به شهرداری فراتر از سایر ادارات است، زیرا که شورای شهر و شهرداری مظهر تجلی مردم‌سالاری می‌باشد. هر چه شورا بیشتر تقویت شود، شهرداران منتخب آنها نیز موفق‌تر عمل می‌کنند و در نتیجه این امید در مسؤولین زنده می‌شود که بتوانند سایر امور را به مردم واگذار کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در ادامه عنوان کرد: امیدوارم که شورا و شهردار جدید بتوانند منابع پایدار درآمدی را در سطح شهر خنج به وجود آورند تا کمتر اداره امور، متکی به اخذ عوارض مستقیم باشد.

لقمانی در بخش دیگری از صحبتهای خود توصیه‌ای به شهردار جدید خنج نمود و گفت: توصیه بنده به شهردار جدید این است که همواره به قانون توجه داشته، از حقوق شهروندی مردم حمایت کنند و تکریم اربابان رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خیرمقدم توسط عبدالحمید زاهدیان نائب رئیس شورای اسلامی شهر خنج و همچنین سخنرانی مختار عباسی فرماندار شهرستان، شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل‌سنت، سید عبدالحمید مظفری‌نیاپور شهردار پیشین و شهرام محمودپور شهردار جدید خنج، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان مراسم، ضمن تقدیر از زحمات سید عبدالحمید مظفری‌نیاپور شهردار پیشین، شهرام محمودپور به عنوان شهردار جدید شهر خنج معرفی شد.

منبع: خنج کهن

برچسب ها: خنج ، تودیع ، صحبتها
نظرات بینندگان