کد خبر: ۱۱۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶

یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید عشایر غیور و ایلات خمسه استان فارس

یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید عشایر غیور و ایلات خمسه استان فارس با حضور سردار محمد جعفر اسدی مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ، مسئولین کشوری و لشکری شهرستان ، ایلات خمسه استان فارس و مردم شهید پرور شهرستان فسا در ظهر پنجشنبه 10 آدر ماه در مصلی نماز جمعه فسا برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا ، امروز فضای شهرمان آکنده از عطر و یاد و نام سرداران و هشتصدشهید عشایر ایلات خمسه استان فارس است و این روز برگ زرینی در دفتر افتخارات این شهرستان محسوب میشود.

وی با بیان:نقش تعیین کننده و بی بدیل عشایر در ٨ سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست همانگونه که عشایر در آغاز جنگ تحمیلی با اسلحه های خود در میدان دفاع حضور پیدا میکردند و در مقابل دشمن بعثی از کشورمان دفاع کردند امروز نیز این عشایر حافظ و نگهبان انقلاب هستند.

کرمی با اظهار: قطعا یکی از مؤثرترین روش های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بزرگداشت افرادی است که در آن ارزش ها پیشرو بوده و می توانند برای دیگران الگو باشند.

فرماندار ویژه فسا:همه ما مدیون و مرهون ایثارگری های شهدا از دوران دفاع مقدس هستیم و تا این لحظه در سایه خون شهدا در امنیت و آسایشیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف در سایه خون پاک شهداست.

ایشان با بیان :هر جا نام و یاد شهیدان باشد ، شهرستان فسا بر قله افتخار ایستاده و خود نمایی می کند زیرا مردم این شهرستان دین خود را با تقدیم ۱۱۰۰ لاله خونین به انقلاب و اسلام ادا کردند.











منبع:  فسائی
برچسب ها: فسا ، عشایر ، فارس
نظرات بینندگان