کد خبر: ۱۱۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

جدال فجرشهید سپاسی و نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ یک

در مهمترین دیدار هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز تیم فجرشهید سپاسی شیراز میزبان نساجی مازندران خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در مهمترین دیدار هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز تیم فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب از ساعت 14 میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

بنا بر این گزارش، تیم فجر سپاسی در هفته پانزدهم مسابقات در خانه تیم مس کرمان دست به کاری بزرگ زد و موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد تا روند مثبت این تیم در امر نتیجه گیری ادامه داشته باشد. اما تیم نساجی در حساس ترین دیدار هفته در خانه با یک گل از تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

در این دیدار حساس‌ که از ساعت 14 برگزار می‌شود، دو تیم در حالی به‌مصاف یکدیگر می‌روند که در صورت کسب امتیاز کامل می‌توانند در پایان نیم فصل نخست مسابقات به‌عنوان یک چهره مدعی خود را نشان دهند.

در پایان هفته پانزدهم رقابت ها تیم فجرشهید سپاسی با کسب 24 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته و نساجی مازندران با هدایت مهدی پاشازاده با کسب 26 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است.

نظرات بینندگان