کد خبر: ۱۱۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

هتل‌های استان فارس تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی به مسافران ارائه می‌دهند

رئیس جامعه هتلداران استان فارس از تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی هتل‌های استان فارس در ایام برپایی نمایشگاه گردشگری خبر داد.
به گزارش شیرازه، حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به تخفیف هتل‌های استان فارس در ایام برپایی نمایشگاه گردشگری اظهار داشت: در روزهای برپایی نهمین نمایشگاه گردشگری هتل‌های 4 و 5 ستاره با 40 درصد، هتل‌های 2 و 3 ستاره با 30 درصد و دیگر هتل‌ها با 10 تا 20 درصد تخفیف خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی گفت: استان فارس با جاذبه‌های گردشگری بسیاری که در حوزه‌های مختلف  تاریخی، مذهبی، طبیعی و درمانی دارد، می‌تواند گروه‌های مختلف گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب کند و مسلم است که جذب گردشگر نیازمند تامین زیرساخت‌ها است.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری در شیراز و حضور فعالان این عرصه گفت:  برگزاری نمایشگاه گردشگری در فارس به جذب سرمایه‌گذار برای هتل‌سازی کمک می‌کند تا زیرساخت‌های جذب گردشگر در این استان تامین شود.

سیادتان با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه برای استان فارس یک امتیاز مثبت است، افزود: این نمایشگاه پس از چند سال توقف برگزار می‌شود و فرصت خوبی است که فعالان عرصه گردشگری از سراسر کشور گرد هم جمع شوند و تبادل نظر کنند.

وی با بیان اینکه از جامعه هتلداران سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است، بیان کرد: معرفی هتل‌ها و ساختار هتلینگ استان فارس یکی از فرصت‌هایی است که در این نمایشگاه باید به آن توجه کرد.

به گزارش تسنیم نهمین نمایشگاه ملی گردشگری در استان فارس از 19 تا 22 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز با حضور فعالان عرصه گردشگری برگزار می‌شود.



نظرات بینندگان