کد خبر: ۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰

احمدی نژاد را خارج از دایره ولایتمداری نمی دانیم

نماینده جنبش دانشجویان بصیر شیراز تصريح كرد: اجازه نخواهیم داد که جریان انحرافی دکتر احمدی نژاد را به نام خود مصادره کند و با حمایت های خود از خدماتی که وی ارائه داده تشکر کرده و وی را خارج از دایره ولایتمداری نمی دانیم.

دکتر آرش علاءالدینی عصر امروز در پنجمین روز از اعتراضات مردمی و چهارمین روز از تحصن جنبش دانشجویی شیراز علیه  جریان انحرافی و حمایت قاطع از نماینده ولی فقیه در فارس جلوي استانداري فارس، اظهار داشت: جریان انحرافی همانند آقایان اصلاحات هستند که بعدها از لیدرهای جنبش به اصطلاح سبز شدند؛ چرا که امام گفتن ها و سرباز ولایت بودن از زبانشان نمی افتد.
 
وی با بیان اینکه صهیونیزم جهانی دشمن اصلی خود را اسلام ناب محمدی(ص) که هم اکنون پایگاه آن در ایران اسلامی است، می داند، عنوان کرد: این جرثومه فساد بین المللی همواره در طول انقلاب با ابزار مختلف سعی در ضربه زدن به این درخت تنومند را داشته و هم اکنون نیز با جریان انحرافی که در پشت شعراهای انقلاب پنهان شده، این هدف را دنبال می کند.
 

نماینده جنبش دانشجویان بصیر شیراز در جمع صدها تن از امت حزب الله و ولایتمدار شیراز و دانشجویان ولایی سومین حرم اهل بیت تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد که جریان انحرافی دکتر احمدی نژاد را به نام خود مصادره کند و با حمایت های خود از خدماتی که وی ارائه داده تشکر کرده و وی را خارج از دایره ولایتمداری نمی دانیم.
 
بنابراین گزارش، «مرگ بر جریان انحرافی»، « استان ما قله است، مطیع امر رهبر است» و « مکتب ما محمدی است، رهبر ما سیدعلی است»، از جمله شعارهای جنبش دانشجویان بصیر و امت حزب الله شیراز در پنجمین روز از اعتراضات خود علیه نفوذ ایادی انحرافی و حمایت قاطع از آیت الله ایمانی، نماینده ولی فیه در فارس  امام جمعه شیراز بود.
انتهای پیام/25
نظرات بینندگان