کد خبر: ۱۱۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

تساوی خانگی فجرشهید سپاسی در هفته شانزدهم لیگ یک

در مهمترین دیدار هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر دیروز تیم فجرشهید سپاسی شیراز میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در مهمترین دیدار هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر دیروز تیم فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب از ساعت 14 میزبان نساجی مازندران بود.

بنا بر این گزارش، فجرسپاسی با روحیه مضاعفی که از پیروزی‌های 2 هفته اخیر بدست آورده بود بدنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار بود. نیمه اول این دیدار تیم نساجی مازندران بهتر بازی کرد و بازیکنان تیم فجر در دادن پاس، اشتباهات زیادی داشتند.

در نیمه دوم این دیدار فجری ها بهتر ظاهر شدند و چندین موقعیت حساس بر روی دروازه نساجی ایجاد کردند. بهترین فرصت فجری ها در نیمه دوم در دقیقه 83 رقم خورد و مهدی نظری از روی نقطه پنالتی توپ را با بی دقتی به بیرون فرستاد تا فجری ها از یک برد شیرین در خانه محروم شوند.

در پایان هفته شانزدهم این رقابت ها تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 25 امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته و تیم نساجی مازندران هم با 27 امتیاز مکان پنجم را در اختیار دارد.

تساوی خانگی فجرشهید سپاسی در هفته شانزدهم لیگ یک

تساوی خانگی فجرشهید سپاسی در هفته شانزدهم لیگ یک
نظرات بینندگان