کد خبر: ۱۱۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
به میزبانی لارستان صورت گرفت:

دوره آموزشی خادم یاران رضوی شهرستان های جنوبی فارس برگزارشد

دوره آموزشی ۲۲۰ نفر از خادم یاران رضوی شهرستان های جنوبی استان فارس باحضور خادمیاران شهرستانهای مُهـر، لارستان، لامرد، قیر، جهرم، گراش، خنج و داراب به میزبانی لارستان در سالن دانشکده پرستاری این شهر برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  دوره آموزشی ۲۲۰ نفر از خادم یاران رضوی شهرستان های جنوبی استان فارس باحضور خادمیاران شهرستانهای مُهـر، لارستان، لامرد، قیر، جهرم، گراش، خنج و داراب به میزبانی لارستان در سالن دانشکده پرستاری این شهر برگزار شد.

مهدیار رابط دفتر آستان قدس رضوی استان فارس گفت:۱۴۲۰ نفر خادم یار در استان فارس گزینش شده اند که به صورت افتخاری خادمیاری آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام را عهده‌دار می‌باشند.


رابط دفتر خادمیاران رضوی در استان فارس عنوان کرد: خادمین با شرکت در این دوره و اخذ گواهی و فعالیت در دفتر نمایندگی به دوره مشهد معرفی گردیده و بعد از گذراندن دوره حرم شناسی در مشهد مقدس به درجه خادمی حضرت امام رضا (ع) نائل می گردند.


وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف آماده‌سازی خادمیاران برای خادمی امام رضا علیه السلام برگزار شده است، شناسایی خیرین و محرومان و خدمات رسانی به مستمندان از جمله اهداف مجموعه خادمیاران رضوی استان فارس است.


مهدیار ادامه داد: در سطح استان فارس ۴۰۰۰ نفر زایر اولی به کمک مجموعه خادمیاران رضوی به زیارت امام رضا علیه السلام اعزام شده اند.


در بخشی از این دوره گروه سرود مصباح الهدی لارستان به اجرای برنامه پرداخته و در پایان دوره مذکور با قرائت میثاق نامه به کلیه شرکت کنندگان و گواهی پایان دوره به اتمام رسید.


منبع: عصر مُهـر

نظرات بینندگان