کد خبر: ۱۱۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

خودرو‌های سرویس مدارس شیراز نشان دار می‌شوند

خودرو‌های سرویس مدارس شیراز با نصب بنر‌هایی با عنوان سرویس مدرسه، نشان دار می‌شوند.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: با توجه به اهمیت ایمنی دانش آموزان هنگام تردد در شهر و برای اطلاع سایر رانندگان از وضعیت خودرو کناری خود، خودرو‌های سرویس مدارس با نصب بنر بر روی شیشه عقب خود نشان دار می‌شوند.
محسن کلاری با تاکید بر اینکه رانندگان سرویس مدارس علاوه بر نصب برچسب روی شیشه جلو، ملزم به نصب این بنر‌ها بر روی شیشه عقب خودرو هستند، افزود: خانواده‌ها و اولیا نیز باید نسبت به این موضوع حساس باشند و خود به عنوان اولین ناظران ما، نصب این علائم بر روی خودرو سرویس مدرسه فرزندان خود را بررسی کنند.
وی تصریح کرد: آگاهی سایر رانندگان نسبت به خودرو‌های سرویس مدارس در سطح شهر سبب رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان می‌شود و فرزندان آنان با سلامت و اطمینان و آسودگی بیشتری در شهر تردد می‌کنند.
رئیس سازمان دانش آموزی فارس از جابجایی بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز توسط بیش از ۱۰ هزار خودرو در سطح شهر شیراز خبر داد و افزود: حضور این تعداد خودرو در ساعات ترافیک شهری نیازمند رعایت اصول ایمنی همه جانبه از سوی رانندگان و شهروندان است.
کلاری ادامه داد: در مرحله نخست این طرح، بنر‌ها در ۲۰۰ خودرو سرویس نصب شده که تا پایان آذر در تمامی خودرو‌های سرویس مدارس بنر معرفی خودرو سرویس مدرسه نصب خواهد شد.
وی از اولیا و شهروندان خواست تا به منظور حفظ امنیت دانش آموزان و خودرو‌های سرویس مدارس، همکاری لازم با این خودرو‌ها در هنگام رانندگی صورت گیرد.
نظرات بینندگان