کد خبر: ۱۱۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس:

به دنبال افزایش کیفیت خدمات شرکت های مسافربری هستیم

علیرضا آقاسلطان رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: سعی داریم فضایی سالم و رقابتی در بین شرکت های مسافر بری ایجاد کنیم که شهروندان دارابی در کمال رضایت قرار گیرند.

به گزارش شیرازه، علیرضا آقا سلطان رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس که به منظور سرکشی به پایانه دارابگرد به داراب سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پایانه مسافربری دارابگرد سه شرکت فعال و یک شرکت نیمه فعال وجود دارد.

وی گفت: دغدغه داریم که در پایانه مسافربری دارابگرد جهت حمل مسافر، فضایی سالم و رقابتی ایجاد کنیم که شهروندان دارابی در کمال رضایت قرار گیرند و بدنبال ارتقاء سطح کیفیت خدمات هستیم.

آقاسلطان در رابطه با تعداد شرکت های موجود در این پایانه گفت: در حال حاضر سه شرکت مسافربری در داراب داریم و با توجه به تقاضا های موجود، چهار شرکت دیگر تقاضای اضافه شدن به این پایانه را دارند.

وی در رابطه با اضافه شدن شرکت های مسافر بری گفت: شرکت های جدید درصورتی به این سیستم اضافه خواهد شد که بخواهد خدمات جدید و نوآورانه تری را به ارمغان بیاورد.

این مقام مسئول با اشاره به طرح جدید سیر گفت: این طرح باعث می شود فضای پایانه های مسافربری رقابتی شود و مردم می توانند مشاهده کنند که کدام شبکه قوی تر عمل می کند و از سرویس های آن شرکت استفاده کنند که در نهایت ارتقای کیفیت حمل و نقل عمومی را در پی خواهد داشت.

رئیس اداره مسافر، با بیان اینکه عرضه و تقاضای شهرها رصد می شود، گفت: در کارگروه مدیریت مسافرین مشکلات رصد می شود و درصورتی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد، اقدام به اضافه کردن سرویس شهرهای موجود و دیگر شهرها می نمائیم.

فریدون نریمانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای داراب گفت: سیاست ما از در خصوص ورود شرکت های جدید به پایانه مسافربری، افزایش کیفیت حمل و نقل مسافران است.

وی در رابطه با وضعیت اتوبوس های پایانه دارابگرد گفت: در حال حاضر بالغ بر 89 درصد اتوبوس های ترمینال داراب سالم هستند و نسبت به سال های گذشته کیفیت حمل و نقل تقریبا دوبرابر شده است.

منبع: داراب آنلاین

برچسب ها: داراب ، فارس ، مسافر بری
نظرات بینندگان