کد خبر: ۱۱۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
در نشست نماینده نی ریز با شهردار و شورای شهر نی ریز مطرح شد؛

شروع عملیات اجرایی روگذر ورودی شهر نی ریز تاپایان امسال

نشست نماینده مردم شهرستان های نی ریز واستهبان در مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر در محل دفتر شورای اسلامی شهر جهت بررسی مسائل جاری شهر برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  در راستای اجرای برنامه های شورای اسلامی و تعامل با نماینده مجلس،  جلسه شهرداری و شورای شهر با حضور اصغر مسعودی نماینده مردم شهرستان های  نی ریز  و استهبان در مجلس شورای اسلامی، فرغت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و استقلال مدیر عامل سازمان حمل و نقل در محل دفتر شورای شهر برگزار شد.


لایقمند رئیس شورای شهر نی ریز  درابتدا این جلسه پس خیر مقدم وخوشامدگویی به نماینده مجلس ،مسایل و مشکلات شهر از جمله مشکلات مربوط به بناهای تاریخی خصوصا مسجد جامع کبیر،قلعه اس پی آر، سرای فاتح، کاروان سرای سروی و ... بررسی و مقرر شد اقدامات لازم در زمینه ی حفظ این اماکن صورت پذیرد.

مسعودی نماینده  مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه ضمن دعوت به همدلی و وحدت مردم و مسئولین گفت: مسائل مرتبط با ایجاد درآمد پایدار شهرداری می بایست به طور جدی پیگیری گردد.

 وی  اظهار داشت: ساماندهی برخورد با فساد اداری، شروع عملیات اجرایی روگذر تاپایان امسال، اصلاح ورفع مشکلات زیرگذر و برگشت عوارض معادن به شهرداری از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم نی ریز و استهبان درادامه بیان کرد: مکاتبات شهردار نی ریز درخصوص بهبود معیشت کارکنان شهرداری ها در قالب اعمال قانون مدیریت خدمات کشوری به این قشر خدوم درحال پیگیری می باشد.

 مسعودی در پایان اظهار داشت: جهت بررسی مشکلات بناهای تاریخی شهر و شهرستان از مدیر کل میراث فرهنگی وگردشگری استان دعوت به عمل می آید تا جلسه مشترکی جهت حل مسائل بناهای تاریخی نی ریز انجام پذیرد.

در این مراسم همچنین مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری ضمن بیان اقدامات انجام شده، شرایط جاری و مشکلات موجود، مطالباتی از نماینده محترم در ارتباط با کمک به رفع این موانع و مشکلات را مطرح نمود.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، استهبان ، زیر گذر
نظرات بینندگان