کد خبر: ۱۱۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶

شهردار جدید شیراز معاونانش را انتخاب کرد + سوابق

شهردار شیراز ۴ معاون شهردار شیراز و یک مدیرکل در شهرداری شیراز را منصوب کرد.
به گزارش شیرازه، اسکندرپور، شهردار شیراز در احکامی جداگانه آرش فرج زاده را به سمت «معاون شهرسازی و معماری»، ابوالقاسم ابراهیمی را به سمت «معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی»، حسین آرگیو را به سمت «معاون فنی و عمرانی»، محمدرضا حسن پور را به سمت «معاون خدمات شهری» و غلامعباس کاظمی را به سمت «مدیرکل املاک و مستغلات» شهرداری شیراز

سوابق معاونین جدید شهردار شیراز

 آرش فرج زاده که به سمت معاون «شهرسازی و معماری» منصوب شده است، پیش تر، معاون فنی و عمرانی شهرداری بوده و در سوابق خود سمت هایی نظیر شهردار مناطق یک و دو را دارا می باشد.

 حکم معاونت خدمات شهری شهرداری به محمدرضا حسن پور ابلاغ شده است. وی ایثارگر و بسیجی جانباز، کارشناس ارشد حقوق می باشد و بخشدار اسبق زرقان بوده است.

 ابوالقاسم ابراهیمی که به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منصوب شده، دارای مدرک دکترای مدیریت و عضو هیأت علمی و دانشیار دانشگاه شیراز است و سوابق علمی و پژوهشی بسیاری را در کارنامه خود دارد.

 حسین آرگیو که هم اکنون به سمت معاون فنی و عمرانی شهرداری منصوب شده است، پیش از این فرماندار خرامه بوده و در سمت هایی نظیر معاون عمرانی اداره كل امور روستايی و شوراهای استان فارس، دبير شورای ترافيك استان فارس خدمت کرده است.

 غلامعباس کاظمی از کارکنان حوزه سرمایه گذاری شهرداری شیراز است که به سمت مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری منصوب شد.
نظرات بینندگان