کد خبر: ۱۱۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶

مرکز فارس در صدر مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی قرار گرفت

مرکز فارس در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی با فاصله ای چشمگیر در صدر جدول قرار گرفت
به گزارش شیرازه، علی داورپناه مدیرروابط عمومی صدا وسیمای فارس با اشاره به اهمیت معارف قرآن و اهل بیت در پیشبرد کارهای هنری به ویژه تولید پیام سالم و اثرگذار گفت: عوامل گوناگونی در استقبال گسترده همکاران مرکز فارس به مسابقات قرآن و عترت موثر بوده است نخست این که که کانون قرآن و عترت مرکز در صبح گاهان روز پنجشنبه هر هفته با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری جلساتی منظم و مداوم برگزار می کند و همکاران مرکز در این جلسات مشتاقانه حضور دارند.
همچنین قرائت یک صفحه قرآن کریم با صوت  و لحن خوش همکاران قاری است که بین نماز ظهر و عصر تلاوت می شود.
داورپناه با اشاره به اهمیت مسجد محوری تصریح کرد: تلاش ما به ویژه در سامان دادن  به کارهای فرهنگی این بوده و هست که مسجد را محور تمام امور فرهنگی قرار دهیم . ایجاد فضایی با نشاط با برنامه های متنوع در مسجد سلمان فارسی مرکز فارس جذابیت لازم را برای نشر معارف قرآن و تعالیم اهل بیت علیهم السلام فراهم کرده است. برای پیشبرد این هدف معمولا در جلسات مدیران با استفاده از احادیث و روایات ائمه طاهرین و رهنمودهای امام راحل و رهبر عالیقدر به اهمیت مسجد و ضرورت محور قراردادن آن برای پیشبرد کارهای قرآنی و معرفتی تاکید می شود که یکی از نتایج آن شرکت 12 نفر از مدیران مرکز در مسابقه اخیر قرآن و عترت می باشد. این مشارکت فعال خود موجب تشویق بیشتر همکاران شده است.
داورپناه به منظور ایجاد زمینه های لازم و فراهم آوردن تسهیلاتی که همکاران بیشتری بتوانند در این مسابقه شرکت کنند موفق شدیم به تعداد متقاضیان عزیز مرکز، کتاب انسان 250 ساله را تهیه کنیم و در اختیار آنان قرار دهیم.
مدیرروابط عمومی صدا وسیمای فارس در پایان ضمن قدردانی از رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان و یوسف مدیر امور فرهنگی که با طراحی و اجرای چهاردهمین دوره  مسابقات قرآن و عترت و انتخاب کتاب انسان 250 ساله که  تلاش موثری در ارتقای بصیرت و معرفت دینی همکاران بود، گفت: معتقدیم هرچه میزان معرفت و بصیرت اهالی رسانه افزایش یابد تولید پیام غنی تر و اثر گذار تر خواهد شد و این موضوع را می توان به روشنی از دیدگاه مخاطبان استنباط کرد.
گفتنی است مسابقات قرآن در بخش های قرائت، حفظ، ترتیل، خوشنویسی، فیلم کوتاه و پژوهش در بین کارکنان صدا وسیمای کشور برگزار شد و مرکز فارس در تمام بخش ها حضور داشت و در صدر جدول شرکت کنندگان قرار گرفت.

نظرات بینندگان