کد خبر: ۱۱۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶

بیمارستان خرامه رتبه نخست تحول اداری فارس را کسب کرد

بیمارستان جوادالائمه(ع) شهرستان خرامه موفق به کسب رتبه نخست در طرح تحول اداری و سنجش میزان رضایت‌مندی ارباب‌رجوع در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فارس شد.

به گزارش شیرازه،  مصطفی دانش رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه اظهار داشت: بیمارستان خرامه که در ارزیابی سال 94 در عملکرد تحول اداری در بین بیمارستان‌های استان فارس موفق به کسب رتبه برتر شده بود در سال 95 نیز براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از فعالیتها این موفقیت را تکرار کرد و برای دومین سال متوالی در ردیف بیمارستان‌های برتر استان فارس در حوزه تحول اداری قرار گرفت و نشان طلایی را دریافت کرد.

وی این رتبه بندی را براساس ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکرد در حوزه تحول اداری خواند و گفت: این طرح در راستای رفع مشکلات اساسی نظام اداری کشور در حوزه‌های سازماندهی، تکریم ارباب رجوع، مدیریت، منابع انسانی، فن‌آوری و فرآیندهای انجام کار و قوانین و مقررات در تمامی دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود و برهمین اساس واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز سالانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دانش در پایان تصریح کرد: این آیین با حضور دکتر ایمانیه، مشاور وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌های علوم پزشکی، دکتر علی بهادر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید جلیل معصومی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مهمانانی از سازمانها و ادارات استان درسالن صدرا و سینا دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده بود و لوح و تندیس آن اهدا شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Azar/14%20daneshamouz/14%20azar%20%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg

منبع: صدای خرامه
برچسب ها: خرامه ، فارس ، موفقیت
نظرات بینندگان