کد خبر: ۱۱۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶
بخشدار بیضا:

رسالت مهم دیگر دانشجو مبارزه با استکبار است

مراسم روز دانشجو با حضور برخی ازمسئولین بیضا ودانشجویان ؛اساتید وکارکنان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بیضا برگزار شد.

به گزارش شیرازه، علیرضا ملایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد بیضا، بخشدار، اصحاب رسانه و دیگر مسئولین شهر بیضا با تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت :  16 آذر روز مبارز با استکبار جهانی و روز ایستادن مقابل ابر قدرت ها وروز خودباوری دانشجویان است .

سرپرست واحد بیضا، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق(ع) با اشاره به روحیه انقلابی دانشجویان گفت : به خواست خداوند متعال انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه ها پیروز هست چون پشتوانه ای بزرگ و محکم همچون رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  و دانشجویان انقلابی و همیشه در صحنه دارد . 

وی افزود : دانشجویان ثابت کردند در هر زمان به آن ها اعتماد کنند و به آن ها میدان دهند،  سربلند و موفق عمل می کنند و در اعتلا و پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ، مستحکم  گام بر می دارند .  

ملایی افزود ، تکریم و توجه به خواسته ها و مسایل و مشکلات دانشجویان و پیگیری آن توسط تمامی پرسنل واحد بیضا  به طور جد مورد تاکید قرار دارد و ایجاد یک محیط سالم ، شاداب و اسلامی را خواسته همه دانشجویان معرفی کرد .

سرپرست واحد بیضا خطاب به دانشجویان افزود : تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی ، که خدمات و اقدامات شایسته و کارنامه ای درخشان در سراسر ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است ، باعث افتخار است .

امرا.. رییسی بخشدار بیضا ، دیگر سخنران این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو وفرارسیدن  روز اخلاق و مهر ورزی ، با اشاره به رسالت اصلی دانشجویان گفت : علم آموزی و تحصیل و کسب تخصص در علوم مختلف  در پیشرفت و آبادانی هر جامعه بسیار مهم و اساسی می باشد و جز رسالت اصلی هر دانشجوی می باشد اما حضور دانشجو در حوزه سیاسی و اجتماعی کشور ، می تواند تعادل و توازن ایجاد کند و باعث سازندگی و پیشرفت کشور شود .

رییسی افزود : رسالت مهم دیگر دانشجو مبارزه با استکبار و حضور پر رنگ در جنگ نرم می باشد که با توجه به رهنمود های ارزشمند رهبر معظم انقلاب  و بصیرت و دشمن شناسی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه می تواند این عرصه مهم نیز پیروز و موفق شویم .

 اهدای لوح تقدیر به دانشجویان ممتاز علمی ، فرهنگی ، ورزشی و اجرای برنامه های شاد و مولود خوانی و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه های این روز گرامیداشت بود .  

منبع: مارگون

برچسب ها: نی ریز ، بیضا ، دانشجو
نظرات بینندگان