کد خبر: ۱۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰

واکنش استاندارسابق‌فارس به اعتراض مردم

روح‌الله احمدزاده کرمانی استاندار سابق فارس که اینک معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده گرفته، حاضر به پاسخگویی درباره انتقادات مطرح شده نسبت به عملکردش در دوران استانداری که اعتراضات مردمی را در پی داشته، نشد.

او که پس از جلسه صبح امروز هیئت دولت با عجله و بدون پاسخگویی به سؤالات متعدد خبرنگاران درباره بحث "الحاق سازمان میراث فرهنگی به وزارت ارشاد " محوطه نهاد ریاست جمهوری را ترک می کرد، از خبرنگاری که نظر وی را درباره انتقادات و اعتراضات مردمی به عملکردش در دوران استانداری فارس جویا شد، خواست که این مسأله را از استاندار فارس بپرسد.

هنگامی که خبرنگار ما گفت که "اعتراضات مردم استان فارس به ویژه شیراز مربوط به عملکرد وی در استانداری است "، بدون اظهار نظر در این خصوص و در حال خروج از حیاط ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری به ذکر این جمله بسنده کرد که "وقت برای صحبت کردن زیاد است! "

انتقادات و اعتراضات مکرر و مستمر مردمی به عملکرد احمدزاده و نیز عدم انتخاب استاندار جدید فارس از سوی دولت، باعث برگزاری تجمعاتی در روزهای اخیر و در نهایت قفل زدن بر درب استانداری شده است.

انتهای پیام/85

نظرات بینندگان