کد خبر: ۱۱۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶
آیت الله ایمانی:

پیروزی های محور مقاومت عرصه را بر دشمن تنگ کرده/هدف توطئه جدید آمریکا حفظ حریم اسرائیل است

امام جمعه شیراز گفت: اگر در سوریه جلوی دشمن گرفته نمی شد او گام به گام نزدیک و امروز ما باید در مرزهای غربی و شرقیمان با دشمن جنگ میجنگیدیم.
پیروزی های محور مقاومت عرصه را بر دشمن تنگ کرده/هدف توطئه جدید آمریکا حفظ حریم اسرائیل است
به گزارش شیرازه، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز با اشاره به تحولات منطقه و دستور اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: دشمنان برای حفظ منافع اسرائیل و حفظ حریم این کشوری که دست نشانده خودشان است هر روز آتش افروزی و توطئه جدیدی در خاورمیانه و دنیای اسلام پی می گیرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه هدف توطئه جدید آمریکا حفظ حریم اسرائیل است، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا رسماً می‌گوید و امضا می‌کند که سفارت ما به قدس منتقل می‌گردد باوجوداینکه می‌داند قدس اولین قبله مسلمانان عالم است و مسلمانان برای قدس حرمت فوق‌العاده‌ای قائل هستند، درعین‌حال این حرکت و توطئه را دنبال می‌کنند.

آیت الله ایمانی بیان داشت: در «بوکمال» سوریه  نامه رئیس اداره سرویس های اطلاعاتی امریکا برای سردار قاسم سلیمانی فرستاده می شود و می گوید: نه نامه را تحویل می گیرم، نه باز می کنم ، نه می خوانم و نه ارزش برای آن قائلم.

امام جمعه شیراز گفت: امروز ما شاهدیم حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن، حشد شعبی در عراق دارد عرصه را بر دنیای کفر تنگ می کند، در عراق مرجعیت فتوا می دهد همه در مقابل دشمن می ایستند و این ایستادگی برای دشمنان بسیار بسیار گران تمام می شود.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه در روزگاری عده ای می گفتند که چرا ما کنار حرم رقیه و زینب کبری (س) دفاع می کنیم گفت: اگر در سوریه جلوی این دشمن گرفته نمی شد او گام به گام نزدیک و امروز ما باید در مرزهای غربی و شرقیمان با دشمن جنگ میجنگیدیم.

نظرات بینندگان