کد خبر: ۱۱۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

جمع آوری کمک های ایرانیان ساکن تورنتو به زلزله زدگان کرمانشاه توسط بانوی نیک اندیش شیرازی

رویا شریف زاد بانوی نیک اندیش شیرازی هدف از راه اندازی پویش بین المللی کمک به آسیب دیدگان از زمین لرزه را کاستن از درد و رنج کودکان و نیازمندان در این مناطق اعلام کرد.
به گزارش شیرازه،  رویا شریف زاد بانوی نیک اندیش شیرازی ساکن تورنتو کانادا و مدیر بنیاد خیریه حمایت از کودکان بی سرپرست، پویش بین المللی کمک به آسیب دیدگان از زمین لرزه غرب کشور شکل داده و محموله هایی از پوشاک، کانکس و ملزومات آسیب دیدگان را به این مناطق ارسال کرده است.
این بانوی نیک اندیش شیرازی هدف از راه اندازی پویش بین المللی کمک به آسیب دیدگان از زمین لرزه را کاستن از درد و رنج کودکان و نیازمندان در این مناطق اعلام کرد و گفت: دراین حرکت مردمی برخی از تشکل های ایرانی و غیر ایرانی مستقر در کانادا نیز با این حرکت مردمی همراه شدند و هزاران دلار وجه نقد نیز دراین رابطه جمع آوری و برای کمک به نیازمندان در کرمانشاه و سرپل ذهاب ارسال کردند.
شریف زاد اضافه کرد: رسیدگی به حال محرومان و نیازمندان از آموزه های دینی ما و مکتب نجات بخش اسلام است اما دراین پویش مردمی دهها نفر از کسانی که غیر مسلمان بودند نیز مشارکت داشتند، این حرکت مردمی برگرفته از نیات خیرخواهانه کسانی است که دغدغه کمک به نیازمندان دارند و به چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار ایمان دارند.
مدیر بنیاد و انجمن خیریه حمایت از کودکان بی سرپرست در تورنتو با بیان اینکه این انجمن همچنین به پویش پایان کارتن خوابی کمک مالی و غیر نقدی کرده است گفت: دهها محموله پوشاک و صدها دلار وجه نقد برای پایان کارتن خوابی در تهران به این پویش ملی کمک شده است.
وی ادامه داد: همراهان این انجمن در تورنتو با هدایت مدیران این پویش ملی تا کنون گام های ارزنده برای کمک به نیازمندان در محلات فقیر نشین تهران انجام داده اند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 569 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان