کد خبر: ۱۱۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

چه کسی سکان‌دار فرمانداری خرامه خواهد شد؟

این روزها با صدور حکم سرپرستی علیرضا قائدی معاون فرماندار خرامه به عنوان سرپرست فرمانداری، زمزمه‌ای مبنی بر حضور "کیامرث همتی" طی روزهای آینده و تصدی این مسؤولیت به‌گوش می‌رسد.

به گزارش شیرازه،   تغییر و تحولات در ساختار و بدنه دولت، همیشه با تغییر رییس جمهور همراه بوده، بدین صورت که پس از تحویل یک دولت، ابتدا وزرا و به ترتیب، معاونان، استانداران، مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات، دست‌خوش این تغییرات می‌شود.

از ابتدای کار دولت تدبیر و امید در سال 92 تاکنون صندلی فرمانداری خرامه، حضور احسان خازن، نوراله اسپرجانی و حسین آرگیو را طی چهار سال تجربه کرده است، این در حالیست که داریوش دهقان اولین فرماندار خرامه از سال 89 تا 92 به مدت سه سال این مسؤولیت را بر عهده داشت.

چهار روز پیش بود که روابط‌عمومی شهرداری شیراز، تکلیف 4 معاون این مجموعه را مشخص و حسین آرگیو فرماندار خرامه را به‌عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری معرفی کرد؛ استاندار فارس نیز علیرضا قائدی معاون فرماندار را به‌عنوان سرپرست فرمانداری منصوب کرد.

طی همین روزها زمزمه‌ای مبنی بر حضور "کیامرث همتی" به عنوان فرماندار جدید شهرستان خرامه به‌گوش می‌رسد؛ همتی 50 ساله متولد روستای قنات شهرستان کوار هم‌اکنون بخشدار مرکزی کوار است.

وی تحصیلات ابتدایی را در روستای محل تولد و تحصیلات راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان فیروزآباد گذراند؛ سپس مدرک فوق‌دیپلم اتاق عمل را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارشناسی زراعت از دانشگاه آزاد فیروزآباد و کارشناسی‌ارشد را از دانشگاه یاسوج دریافت کرد.

کیامرث همتی دارای 22 سال سابقه کار در وزارت کشور است که فعالیت رسمی خود را از دهداری یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد آغاز کرد و سپس به مدت 8 سال در فرمانداری فیروزآباد، 8 سال در فرمانداری سپیدان، 3 سال بخشدار بخش طسوج کوار و یک سال بخشدار مرکزی کوار را بر عهده داشته است.

او یکی از گزینه‌های مطرح جهت تصدی مسؤولیت فرمانداری خرامه است و ممکن است طی روزهای آینده افراد دیگری نیز معرفی شوند؛ صدای خرامه ضمن جمع‌آوری اطلاعات دقیق، به معرفی سایر گزینه‌ها خواهد پرداخت.

منبع: صدای خرامه

برچسب ها: خرامه ، فرماندار ، شهرداری
نظرات بینندگان