کد خبر: ۱۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
تمام انتقادات را به جان می‌خریم که حصر تمام شود!

عارف، پیشمرگ موسوی و کروبی شد

عارف گفت: برای آنکه مشکل حصر حل شود، تمام انتقادها را به جان می خریم تا مشکل مرتفع شود. مهم این است که مشکل رفع شود!
به گزارش شیرازه، محمدرضا عارف، فعال اصلاح‌طلب و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری خبرآنلاین درباره فعالیت‌های «کمیته رفع حصر» که توسط نمایندگان چپ مجلس تشکیل شده، با بیان اینکه قرار نبود خبری در این رابطه به رسانه‌ها درز کند، گفته است: احساسمان این است که این مسئله هرچه سریع تر باید با یک وفاق ملی و راه حل های درون نظامی حل و فصل شود. به همین علت کارگروهی تشکیل شد و قرار شد رسانه ای نشود و هیچ کسی نداند اعضای آن را چه کسانی تشکیل می دهند. چون اگر اعضا مشخص می شدند ممکن بود برخی اعتراض کنند که چرا ما نیستیم و موکلانشان هم می گفتند چرا فلان فرد در کمیته هست و شما نیستید!

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در همین رابطه می‌افزاید: ما از این موضوع و پیگیری ها راضی هستیم و صمیمانه از همه نهادهای دست اندر کار به ویژه شورای عالی امنیت ملی تشکر می کنم. چرا که گام های خوبی برداشته شده که امیدواریم به حل موضوع بیانجامد.

عارف همچنین تصریح می‌کند: برای آنکه مشکل حصر حل شود، تمام انتقادها را به جان می خریم تا مشکل مرتفع شود. مهم این است که مشکل رفع شود!

*مشخص نیست در حالی که سایر اکابر اصلاحات مثل سعید حجاریان و لیدر جریان چپ، صراحتاً یا به تلویح اعلام کرده‌اند که در سال 88 تقلّبی روی نداده، موسوی و کروبی اشتباه کرده‌اند و... چرا آقای عارف تصمیم گرفته است خود را فدای این مسئله لاینحل کند؟!

روی دیگر این سخن آنست که شاید عارف نمی‌داند نوشداروی تنبیه حصر برای آقایان موسوی و کروبی، «توبه علنی» است و این قضیه با به جان خریدن انتقادات و گعده های سیاسی و لابی و برگزاری جلسه و غیره حل نخواهد شد و ورود غیر حرفه ای عارف به این مسئله نیز غیر از آنکه اضرار بیشتری را شامل حال او کند؛ اثر دیگری نخواهد داشت.

خاصه اینکه عملکرد آقای عارف در انتخابات 92، در فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و در اخذ مواضع سیاسی طی ماه‌های اخیر به شدت مورد انتقاد ستاد جریان سیاسی خاص قرار دارد و معلوم نیست عارف بتواند سطحی بالاتر از انتقادات چپ‌ها را تحمل کند!
نظرات بینندگان