کد خبر: ۱۱۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶

اعضا شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان انتخاب شدند

نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان سپیدان به ریاست بخشدار بخش مرکزی و با حضورجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ومسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شیرازه، قاسم پاک نژاد بخشدار مرکزی در خصوص هدف از تشکیل این شورا، اظهار داشت:در راستای تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان وباتوجه به اهمیت ونقش روابط عمومی درتنویرافکارعمومی وپاسخگوکردن دستگاه هاوایجادزمینه مناسب برای تبادل اطلاعات وآگاهی هاوضرورت ارتقای وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی ولزوم هماهنگی جامع میان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان این شورا تشکیل گردیده است.

پاک نژاد با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی،اذعان داشت: روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود قلب تپنده یک سازمان بوده و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرفی دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات افکار عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند.

بخشدار بخش مرکزی در ادامه افزود: روابط عمومی امروز باید بتواند در جهت دهی افکار عمومی در مسیر تحول و توسعه نقش کلیدی ایفا کند که در این راه به کارگیری ابزارهای نوین ارتباطی در جهت برقراری ارتباط پویا تر با مخاطبان ، یکی از راه های ممکن در جهت نیل به این هدف است.

در پایان با رای گیری مخفی اعضاحاضر درجلسه، به ترتیب آقایان اسماعیل خادمی بعنوان رئیس ، سید محمد حسین مصباح نائب رئیس ،محمد هدایت فرد و محمود جعفری بعنوان بازرس اصلی وعلی البدل و خانم ها سهیلا مولایی و حق با علی بعنوان خزانه دار اصلی وعلی البدل وآقایان مرادپور و مقبل وخانم سکنیه نیازی، بعنوان ترکیب اصلی هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان سپیدان انتخاب شدند.

گفتنی است  ؛در هر شهرستان فرماندار بعنوان ریاست شورای هماهنگی روابط عمومی های  است و مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز دبیری این شورا را بر عهده دارد.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان