کد خبر: ۱۱۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶

تساوی برق جدید شیراز در دیدار پر حاشیه نیم فصل نخست+عکس

در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید شیراز در دیدار خانگی مقابل تیم خونه به خونه بابل قرار گرفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 پایان یافت.
به گزارش شیرازه در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس در دیدار خانگی مقابل تیم خونه به خونه بابل قرار گرفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 پایان یافت.

هر دو تیم با توجه به اینکه در بالای جدول قرار داشتند در این باری برای برد به میدان امدند و در نیمه نخست اگرچه بازی در اختیار شاگردان جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه بود اما این تیم برق بود که بر روی ضد حملات به 2 گل دست یافت .
سعید خردمند در دقیقه 21 برای برق گل‌زنی کرد و پوریا آریا کیا نیز در دقیقه 34 برای بار دوم دروازه خونه به خونه را باز کرد نیمه نخست دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم تیم خونه به خونه که قصد جبران گل‌های خورده را داشت توانست در دقیقه 83 توسط سجاد آشوری به گل برسد. بازیکنان این تیم دست از تلاش برنداشتند تا اینکه در وقت‌های تلف شده گل تساوی را وارد دروازه‌ برق کردند. در حالی که یک دقیقه از وقت های تلف شده بازی می گذشت بر روی اشتباه مسلم مدافعان تیم برق، رضا آقا بابایی مهاجم تیم خونه به خونه از این فرصت نهایت استفاده را برد و با یک ضربه دقیق گل مساوی بخش تیمش را به ثمر رساند تا در روزی که میهمان بازی خوبی را ارایه کرده بود با یک امتیاز شیراز را ترک کند و تیم برق 2 امتیاز حساس بازی خانگی را ازدست داد و یک پله هم در جدول رده بندی سقوط کرد .

تیم برق جدید شیراز با این تساوی 30 امتیازی شد و در پایان نیم فصل اول به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم نساجی مازندران به رده چهارم رسید.

تساوی برق جدید شیراز در هفته پایانی نیم فصل نخست

تساوی برق جدید شیراز در هفته پایانی نیم فصل نخست

تساوی برق جدید شیراز در هفته پایانی نیم فصل نخست
نظرات بینندگان