کد خبر: ۱۱۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶
معاون دادگستری استان فارس در بازدید از پالایشگاه گاز پارسیان مُهـر:

پالایشگاه پارسیان توانسته به توسعه و پیشرفت استان کمک کند/ پالایشگاه پارسیان نقش خود را در امنیت و کاهش سطح بزهکاری به خوبی ایفا کرده است

معاون دادگستری استان فارس گفت: پالایشگاه پارسیان با بهره‌گیری از کارکنان متعهد و متخصص به توسعه و پیشرفت استان کمک به سزایی کرده است و هم‌چنین بارونق اشتغال توانسته است نقش خود را در امنیت و کاهش سطح بزهکاری ناشی از آن به‌خوبی ایفا کند.

به گزارش شیرازه،  عصر روز گذشته معاون رئیس‌کل دادگستری استان فارس و جمعی از روسای واحدهای قضایی از پالایشگاه گاز پارسیان مُهر بازدید کردند.


حجت‌الاسلام موسوی معاون کل دادگستری استان فارس، رحیمیان رئیس دادگستری شهرستان مُهـر و جمعی از روسای واحدهای قضایی از پالایشگاه گاز پارسیان بازدید کردند.


در این بازدید که از تمام واحدهای عملیاتی و اتاق کنترل مرکزی صورت گرفت، حجت‌الاسلام موسوی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته به‌ویژه در راستای اقتصاد مقاومتی نقش پالایشگاه پارسیان را در خدمت‌رسانی به کشور، ممتاز برشمرد و اظهار داشت: پالایشگاه پارسیان با بهره‌گیری از کارکنان متعهد و متخصص به توسعه و پیشرفت استان کمک به سزایی کرده است و هم‌چنین بارونق اشتغال توانسته است نقش خود را در امنیت و کاهش سطح بزهکاری ناشی از آن به‌خوبی ایفا کند.


معاون رئیس‌کل دادگستری استان فارس افزود: دستگاه قضایی استان آمادگی این را دارد که با فراهم کردن و ایجاد فضای امن کسب‌وکار توأم بانشاط، گامی مثبت در جهت توسعه امر مهم اشتغال بردارد.


ابدالی مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان در ادامه با تشکر از تعامل و همکاری صورت گرفته با دادگستری شهرستان مُهـر و لامرد، حضور معاون رئیس‌کل دادگستری استان فارس و هیئت همراه در پالایشگاه پارسیان موجب خرسندی دانست و اظهار داشت: پالایشگاه گاز پارسیان به‌عنوان دومین تأمین‌کننده گاز کشور با پرداخت تمام بدهی‌های مالیاتی، استقرار دستگاه‌های جامع مالی، اجرایی کردن قانون ارتقاء سلامت اداری، آموزش مستمر کارکنان بخش‌های مختلف، استقرار ایستگاه سنجش آلاینده‌های زیست‌محیطی به‌صورت آنلاین، حل مشکلات اراضی و بسیاری از اقدامات پیشگیرانه ازجمله حضور مستمر نهادهای نظارتی در پالایشگاه، اهتمام جدی از خود در راستای قانونمندی و مسئولیت اجتماعی از خود نشان داده است.


منبع:  عصر مُهـر

پایان پیام/224224

برچسب ها: پالایشگاه ، توسعه ، پیشرفت
نظرات بینندگان