کد خبر: ۱۱۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل ثبت احوال فارس خبر داد؛

مهلت دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان امسال

مدیرکل ثبت احوال فارس گفت: پایان امسال آخرین مهلت دریافت کارت ملی هوشمند است و از ابتدای سال آینده کارت‌های ملی قدیمی، در هیچ یک از ارگان‌ها، بانک‌ها واداراتی که نیازمند دریافت کارت شناسایی معتبر است، اعتبار ندارد.
به گزارش شیرازه، مدیرکل ثبت احوال فارس گفت: تا کنون دو میلیون و ۲۸ هزار و ۸۲۰ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۹۲۴ هزار و ۱۸۵ کارت صادر و به متقاضیان تحویل شده است.
علیرضا انصاری افزود: ظرفیت جمع آوری و ثبت نام روزانه کارت ملی هوشمند در استان ۹ هزار و ۵۰۰ در خواست است و ۸۰ دفتر پست و پیشخوان خدمات دولت وظیفه ثبت درخواست‌های متقاضیان را بر عهده دارند.
انصاری با بیان اینکه هزینه صدور کارت ملی هوشمند، ۳۱۰ هزار ریال است، از مردم خواست برای کاهش هزینه‌های ثبت نام، پیش ثبت نام خود را از طریق سایت www. Ncr.ir انجام دهند.
وی تاکید کرد: پایان امسال آخرین مهلت دریافت کارت ملی هوشمند است و از ابتدای سال آینده کارت‌های ملی قدیمی، در هیچ یک از ارگان‌ها، بانک‌ها واداراتی که نیازمند دریافت کارت شناسایی معتبر است، اعتبار ندارد.
مدیرکل ثبت احوال استان فارس، از صاحبان حدود ۷۰ هزار کارت هوشمند ملی که با وجود دریافت پیامک‌های مکرر، هنوز برای فعال سازی و دریافت کارت خود مراجعه نکرده اند دعوت کرد حداکثر تا پایان آذر برای دریافت و فعال سازی کارت خود اقدام کنند.
نظرات بینندگان