کد خبر: ۱۱۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶
با اضافه شدن 19 پزشک متخصص؛

کمبود پزشک در برخی حوزه های درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برطرف شد

رئیس دانشگاه جهرم گفت: با ورود متخصصین جدید کمبود پزشک و مشکلات نوبت دهی بیماران در تعدادی از رشته های پزشکی که با مشکلاتی روبرو بود، تا حدودی حل شده است.

به گزارش شیرازه،  دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جمع خبرنگاران از اضافه شدن 19 پزشک متخصص در رشته های مختلف پزشکی خبر داد و گفت: با ورود متخصصین جدید کمبود پزشک و  مشکلات نوبت دهی بیماران در تعدادی از رشته های پزشکی با مشکلاتی روبرو بود، تا حدودی حل شده است.

دکتر محمد رحمانیان اظهار داشت: در یک سال اخیر در تعدادی از رشته های پزشکی از جمله جراحی مغز و اعصاب، رادیولوژی و گوش،حلق و بینی با کمبود پزشک متخصص مواجه بودیم که اکنون با اضافه شدن متخصصین این مشکل تا حدودی بر طرف شده است.

رحمانیان افزود: با اضافه شدن سه متخصص رادیولوژی، (دو متخصص در بخش دولتی و یک متخصص در بخش خصوصی) تعداد متخصصین دولتی و خصوصی رادیولوژی در جهرم به 8 نفر رسیده است که چهار متخصص در بخش دولتی و چهار متخصص در بخش خصوصی فعال اند . همچنین در حال حاضر با اضافه شدن متخصصین جدید، دو متخصص در رشته جراحی مغز و اعصاب و  سه متخصص در رشته گوش ،حلق و بینی در جهرم به ارائه خدمات درمانی می پردازند.

وی خاطرنشان کرد : رشته های پزشکی نورولوژی(مغز و اعصاب)، داخلی، بی هوشی، پوست، چشم، روان پزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس ،جراحی عمومی و جراحی پلاستیک از جمله رشته هایی  است که یک متخصص جدید به آن اضافه شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم عنوان کرد: نبود جراح پلاستیک در شهرستان از دغدغه های اصلی ما بوده است که خوشبختانه متخصص آن به زودی مستقر می شود.

این استاد دانشگاه در  ادامه بیان کرد:  از دیگر برنامه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی افزودن فوق تخصص در رشته های گوارش و نوزادان بوده است که فوق تخصصین این رشته ها اضافه شده است.

دکتر رحمانیان با اشاره به کمبود پزشک در بیمارستان خاتم النبیاء خفر گفت: در رشته های  پزشکی داخلی دو متخصص، زنان و زایمان،جراحی عمومی ،اطفال و بیهوشی هر کدام یک پزشک متخصص اضافه شده است.

منبع:  پسین جهرم

برچسب ها: پزشکی ، جهرم ، دانشگاه
نظرات بینندگان