کد خبر: ۱۱۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶
واکنش عضو سابق شورا به سخنان رئیس فعلی شورا شهر شیراز:

گزارش های غلط به رئیس فعلی شورای شهر شیراز می دهند/ هم کارخانه تولید اتوبوس و هم شهرداری بابت تاخیر در اجرای تعهدشان باید جریمه دهند

نقیب زاده گفت: از رئیس شورای شهر فعلی می خواهم از افراد مطمئن گزارش بگیرند.تا خدای ناکرده با اظهارات و گزارش های غلطی که ارائه می شود مدیون افرادی که در گذشته برای انجام وظیفه بهتر این موضوع را دنبال کرده اند، نشوند.
گزارش های غلط به رئیس فعلی شورای شهر شیراز می دهند/ هم کارخانه تولید اتوبوس و هم شهرداری بابت تاخیر باید جریمه دهند
به گزارش شیرازه، اخیرا دستغیب رئیس شورای شهر پنجم شیراز گفته است در شورای چهارم 180 اتوبوس خریداری شده که به علت اینکه هزینه آن را پرداخت نکرده اند روزانه شهرداری باید 92 میلیون تومان جریمه پرداخت کند، که در یک ماه به 2 میلیارد و 700 میلیون تومان می رسد. وی خریداری اتوبوس ها در اواخر شورای قبلی را حرکتی صرفا نمایشی در زمان انتخابات عنوان کرده که هزینه اش بر دوش شورای پنجم انداخته شده است.

اما نقیب زاده رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای چهارم در گفتگو با شیرازه می گوید: ما قرارداد 285 دستگاه اتوبوس را منعقد کرده بودیم، با توجه به روند تولید و اینکه موضوع فوق یک پروژه ادامه دار بوده است قاعدتا تعدادی از اتوبوس ها پس از آغاز فعالیت شورای پنجم تحویل می شده و تمامی انجام وظیفه ها در شورای فعلی باید صورت بگیرد.

نقیب زاده بیان کرد: روند تولید اتوبوس ها به گونه ای بود که در زمان حضور شورای چهارم اتوبوس های پلاک شده را تحویل گرفتیم و علاوه بر پیش پرداخت توانستیم مقداری از قسط اتوبوس ها را نیز بپردازیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای سابق در شهر شیراز گفت: در روزهای آخر حضور ما تعداد دیگری اتوبوس وارد شد که قاعدتا شهراری باید هزینه آن ها را می پرداخت منتها با به پایان رسیدن مدت خدمتی شورا و شهرداری، ادامه وظیفه بر عهده شورای پنجم است.

نقیب زاده با اعلام اینکه قرارداد مذکور دارای دو وجه است، خاطرنشان کرد: طبق تعهدات طرفین، در صورتی که کارخانه در تولید خود تاخیر داشته باشد باید جریمه پرداخت می کرده است و متقابلا شهرداری هم ملزم به دادن جریمه در قبال تاخیر در پرداخت هایش شد.

عضو شورای سابق در شهر شیراز تاکید کرد: ما به جهت اتمام دوره خدمتی مان دیگر جایگاهی برای پرداخت وجوه و پیگیری این موضع نداریم لذا شهرداری باید در این چارچوب موضوع فوق را دنبال و هزینه را پرداخت می کرده است.

نقیب زاده ادامه انجام تعهدات که در راستای توسعه ناوگان عمومی بوده است را وظیفه شهرداری و شورا در دور پنجم دانست و تصریح کرد: آنچه در این خصوص مطرح می شود به نظرم از گزارش های اشتباهی است که به شورا ارائه می شود.

عضو سابق شورای شهر شیراز در ادامه گفت: از رئیس شورای شهر فعلی دعوت می کنم در راستای اینکه تقوا را همواره سرلوحه کارها میدانند از افراد مطمئن گزارش بگیرند تا خدای ناکرده با اظهارات و گزارش های غلطی که ارائه می شود مدیون افرادی که در گذشته برای انجام وظیفه بهتر این موضوع را دنبال کرده اند، نشوند.
نظرات بینندگان