کد خبر: ۱۱۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

تجلیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس تلاش برای پیشگیری از سوانح و کمک به زلزله زدگان

در جشنواره ملی سه روزه پیشگیری از سوانح و حوادث رادیو سلامت، تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیشگیری از سوانح و کمک به زلزله زدگان استان های غربی کشور، پاس داشته شد.

به گزارش شیرازه، در این جشنواره که به همت شبکه رادیویی سلامت برگزار شد، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، فعالیت های خود را در زمینه پیشگیری از حوادث غیرواگیر مانند سوانح و حوادث ترافیکی و غیرترافیکی نظیر خودرو، زلزله و خودکشی، ارایه کردند.

اختتامیه این جشنواره، با تجلیل از دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، تبریز و کرمانشاه، به پاس فعالیت در بحث پیشگیری از سوانح و حوادث و کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه همراه بود.

در لوح سپاسی که به امضای دکتر "صدیقه اعتمادسعید" مدیر شبکه رادیویی سلامت و دکتر "حمید شاه آبادی" معاون صدای جمهوری اسلامی ایران"، رسیده است، از دکتر "علی بهادر" سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مدیریت بحران زلزله کرمانشاه که آرامش دوباره برای کشور به ارمغان آورد، تقدیر شده است.

در این همایش، دکتر "سید حسام الدین نبوی زاده" مسوول واحد غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به نمایندگی از دکتر "بهادر"، این لوح سپاس را دریافت کرد.

دکتر "ایرج حریرچی" قائم مقام وزیر بهداشت، دکتر "پیرحسین کولیوند" رییس اورژانس کشور، دکتر صدیقه اعتماد سعید" مدیر شبکه رادیویی سلامت، دکتر "حمید شاه آبادی" معاون صدای جمهوری اسلامی، دکتر "پیوندی" رئیس هلال احمر، دکتر "همتی" رییس بیمه، از سخنرانان این آیین بودند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نخستین دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای اعزام تیم سلامت به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بود که با اعزام دو تیم، به یاری زلزله زدگان شتافتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس ، زلزله
نظرات بینندگان