کد خبر: ۱۱۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس خبر داد:

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان فارس همزمان با اورژانس کشور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان فارس همزمان با اورژانس کشور از بیستم آذر آغاز شده است.

یه گزارش شیرازه، دکتر محمدرضا عالی منش گفت: در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده باش کامل هستند و آمادگی ارائه خدمات به هموطنان را دارند.

او ادامه داد: روز گذشته نیز ساعت 9 صبح، رزمایش شروع طرح امداد زمستانی با همکاری اورژانس فارس، پلیس راهور، آتش نشانی، هلال احمر، سازمان امداد و نجات، امداد خودرو، اداره راه و شهرسازی، هواشناسی در مجتمع شهید فعال واقع در خیابان احمدی شمالی برگزار شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، گفت: این مدیریت با چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و یک فروند بالگرد به همراه سازمان های شرکت کننده در رزمایش شرکت داشت.

دکتر عالی منش یادآور شد: طرح زمستانی برای اعلام آمادگی سازمان های مشارکت کننده در این طرح با هدف کاهش تصادف و کاهش تلفات از بیستم آذر تا بیستم اسفند، ادامه دارد؛ همچنین تمامی آمبولانس‌های پایگاه های اورژانس نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت امدادرسانی در مناطق کوهستانی هستند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان