کد خبر: ۱۱۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶

رنگ پائیز در ممسنی

فصل پاییز با زیبایی های خیره کننده در شهرستان ممسنی رخ نموده است و هم اکنون طبیعت این شهرستان با ترکیب رنگ‌های مختلف به یکی از زیبا ترین مناطق استان فارس تبدیل شده است که چشم هر بیینده ای را خیره می کند.

به گزارش شیرازه، در فصل پاییز مسافرت‌ها کمرنگ‌تر می‌شوند ولی نمی‌توان زیبایی پاییز با آن همه زیبایی و رنگ‌های جذاب و گرمش را فراموش کرد. در این فصل مناطق زیبا و بکر طبیعت و یا حتی تاریخی را نادیده گرفت و به بازدید از آنها نپرداخت. در سراسر شهرستان ممسنی  مناطق زیبایی وجود دارد که شرایط پاییزی بر زیبایی‌اش می‌افزاید و حتما باید به آنها سفر کرد تا از زیبایی‌های بی‌همتایش برخوردار شد و لحظاتی زیبا و تکرارنشدنی را برای خود رقم زد.

در فصل پاییز وقتی وارد روستا ها و  کوچه‌باغ‌های شهرستان می شوی شاهد  زیبایی وصف‌ناشدنی می شوی که خالق زیبایی‌ها با هنرمندی هر چه تمام‌تر آن را در قاب هستی جای‌داده است، درختان سر به فلک کشیده در کنار رودخانه هایی  با برگ‌ ریزان های زرد و نارنجی و قرمز آن‌چنان زیبایی دارد که جای آن‌ها در قاب طبیعت بکر شهرستان  هر طبیعت‌گردی را به تماشا ترغیب می‌کند. طبیعت زیبا و بکر  حاشیه فهلیان از کناره پل تاریخی این رود تا اخرین روستا های بخش تنگ لله در پاییز هزار رنگ زیبایی‌اش دوچندان شده به‌طوری‌که چشم هر ببینده ای را به خود خیره می‌سازد.

راه رفتن در کوچه‌باغ و شنیدن خش‌خش برگ‌های رنگی پاییزی در زیر پا، انسان را چنان سرمست می‌کند که گویی در دنیای دیگری است، ترنم بارش باران پاییزی برروی برگ‌ها و سنگ‌های پرچین و چکیدن قطره‌های باران  بر روی برگ های زرد حس لذت بخشی را به انسان القا می‌کند که تمام‌شدنی نیست.


عکاس: پیمان سالاریان

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

پائیز در ممسنی

منبع: نورآنلاین

برچسب ها: نور اباد ، ممسنی ، پاییز
نظرات بینندگان