کد خبر: ۱۱۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶

تجلیل از ربع قرن فعالیت قرآنی دکتر قاسم فتحی سروستانی

طی مراسمی باشکوه و با حضور جمعی از مردم و مسئولین شهرستان سروستان از تلاش ها و فعالیت های قرآنی حدود سه دهه دکتر قاسم فتحی سروستانی در عرصه قرآن تجلیل شد.

به گزارش شیرازه، طی آیینی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین شهرستان سروستان از حدود ربع قرن فعالیت قرآنی دکتر قاسم فتحی سروستانی تجلیل شد.

در این مراسم باشکوه که با تلاوت ایاتی از  کلام الهی توسط  برخی چهره های برتر قرآنی این شهرستان صورت گرفت، دکتر قاسم فتحی پس از اجرای تلاوتی زیبا از کلام الله مجید، اظهار داشت: انس و الفت من به قرآن از کودکی آغاز شد و در مسیر آشنایی با این گنجینه بزرگ الهی، پدر و مادرم نقش بسزایی داشتند که در همین جا از آنان تشکر می کنم.

وی همچنین تاکید کرد: گیرایی قرآن و برکات ناشی از  همنشینی با آن باعث موفقیت انسان می شود و امروز  همه آنچه در زندگی بدست آورده ام ناشی از  انس و الفتی است که با قرآن داشته و دارم و از خداوند کریم و همه اساتیدی که در این مسیر پر خیر و برکت و روحانی  یاری ام کرده اند تشکر می کنم.

در ادامه این مراسم جمعی از مسئولین نیز با اهدای هدایا و لوح تقدیر از زحمات نزدیک به سه دهه دکتر فتحی سروستانی در عرصه قرآن تجلیل کردند.

مجید زارع پور،مسئولی نمایندگی  تبلیغات اسلامی سروستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار سروستان ما ضمن تجلیل از فعالیت های ماندگار این چهره برتر قرآنی در عرصه ترویج فرهنگ قرآن و عترت اظهار داشت: تلاش ها و و زحمات استاد دکتر قاسم فتحی، قاری برتر کشوری و همچنین  مدرس برتر کلام الهی در سطح کشور، استان و شهرستان، ستودنی است و امیدواریم جامعه ما با تاسی  بیش از پیش به قرآن و سیره اهل بیت پیامبر(ص) روز به روز بر بصیرت دینی خویش بیافزاید.

وی هچنین تاکید کرد: باید تلاش کرد که افرادی که در زمینه های مختلف ترویج اسلام ناب محمدی تلاش دارند و اثرگذارند بر تعداد آنها افزوده و به آحاد مردم جامعه معرفی و تجلیل شود.

خاطر نشان می شود دکتر قاسم فتحی از اواخر دهه شصت و با درخشش در مسابقات قرآن دانش آموزی به عنوان یکی از قاریان برتر استان فارس به جامعه قرآنی کشور معرفی و طی نزدیک به سی سال گذشته علاوه بر کسب افتخارات گوناگون در عرصه تلاوت، مفاهیم و تفسیر قرآن با تاسیس هیئت فرهنگی- مذهبی رهپویان اهل  بیت(علیهم السلام)، تاسیس بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و همچنین  برگزاری جلسات مختلف قرآن، دعا و نیایش در سطح شهرستان و آموزش مداحی به یک چهره مطرح قرآنی و مروج سیره اهل بیت پیامبر(ص) مطرح و سال هاست که مردم این دیار از این برکات این حامل کلام الهی کسب فیض می کنند.



برچسب ها: سروستان ، قرانی ، تجلیل
نظرات بینندگان