کد خبر: ۱۱۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶
اساتید و طلاب حوزه مرکزی شیراز:

هتک حرمت فرامین الهی در سومین حرم اهل‌بیت، سناریوی نخ‌نما شده عده‌ای غافل است

مدیریت، اساتید و طلاب حوزه مرکزی شیراز در پیامی هتک حرمت فرامین الهی در سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام، را سناریوی نخ‌نما شده عده‌ای غافل عنوان کردند که هدفی جز تضعیف باورهای عمیق دینی جامعه را دنبال نمی کند.
به گزارش شیرازه، در پی اقدام نابه‌هنجار برخی افراد در نمایشگاه گردشگری پارس که منجر به واکنش از سوی مردم، علما و دلسوزان استان فارس شده، مدیریت، اساتید و طلاب حوزه مرکزی شیراز نیز در پیامی ضمن انتقاد از این‌گونه رفتارهای هنجارشکنانه خواستار برخورد جدی مراجع قانونی با مسببان آن شدند.

متن این پیام بدین شرح است:


«وَ إِذا رَأَیْتَ الَّذینَ یَخُوضُونَ فی‏ آیاتِنا فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ حَتَّى یَخُوضُوا فی‏ حَدیثٍ غَیره»؛ هر گاه کسانى را دیدى که آیات ما را استهزا مى‌‏کنند، از آنها روى بگردان تا به سخن دیگرى بپردازند. انعام/۶۸

هتک حرمت فرامین الهی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، سناریوی نخ نما شده عده ای غافل بوده که هدفی جز تضعیف باورهای عمیق دینی جامعه را دنبال نمی کنند.

به نمایش درآمدن صحنه حرام در نمایشگاه گردشگری پارس در شهر شیراز، شهر عاشقان خاندان ولایت و رسالت، در جوار حرم احمدبن موسی علیهماالسلام، حرم سوم اهل بیت در ایران، موجبات جریحه دار شدن احساسات مردم متدین و خانواده های معظم شهدا را فراهم نمود.

با اعلام تاسف شدید و محکومیت این اقدام هنجار شکنانه،از مسئولین امر، برخورد جدی وقانونی با مسببان این گونه رفتارهای ناشایست را خواستاریم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان