کد خبر: ۱۱۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶

بازهم پای جشنواره عمار به سپیدان بازنشد

در حالی هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد از اکران فیلم های این جشنواره در شهرستان سپیدان خبری نیست وحتی پوسترهای جشنواره هم به سپیدان نرسید.

به گزارش شیرازه،با توجه به بد عهدی های دیروز وامروز آمریکا جشنواره عمار به عنوان یک جشنواره مردمی ومذهبی می تواند حرفها ونگاههای مردم را منعکس کند به رغم آغاز اکران فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در سراسر کشور، سپیدان باز هم از قافله جا ماند.

 در حالی جشنواره مردمی فیلم عمار چندمین سال پیاپی اکران خود را پشت سر می گذارد اما متاسفانه در این دوره و زمانه که بشقاب های ماهواره تمامی هویت مارانشانه رفته اند در شهرستان سپیدان از اکران فیلم های این جشنواره مردمی خبری نیست و در هشتمین ایستگاه جشنواره مردمی فیلم عمار این شهر باز هم از قافله جا مانده است.این درحالی است که برپایی چنین جشنواره هایی میتواند مخاطبین خوبی در تمامی سطوج جامعه داشته باشد واز تمامی اقشار بینده این فستیوال مردمی باشند وبه دغدغه سایر همطنان نگاه کنند اما متاسفانه درسایه بیخیالی برخی از مسئولین فرهنگی شهرستان امسال هم جشنواره عمار به سپیدان نیامد .

در حالی هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار روزهای پایانی وشاید مراسم اختتامیه خود را پشت سر می گذارد که از اکران فیلم های این جشنواره در شهرستان سپیدان خبری نیست وحتی پوسترهای جشنواره هم به سپیدان نرسید و درهشتمین ایستگاه جشنواره مردمی فیلم عمار این شهر باز هم از قافله جا مانده است.پی گیری های خبرنگار مارگون در خصوص  چرایی عدم اکران نمایش فیلم های جشنواره عمار در شهرستان به نتیجه ای نرسید و بازهم مردم شهرستان سپیدان از اکران فیلمهای مردمی جشنواره عمارسهمی نداشتند.

در حالی دبیر هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار از اکران فیلم های این جشنواره در بیش از چهار هزار نقطه در کشور خبرداده و گفته با برگزاری این جشنواره سینما تک به شهرها و روستاهای کوچک می رود که از اکران فیلم های این جشنواره در شهرستان سپیدان خبری نیست.

قرار بود جشنواره مردمی عمار پس از چندمین سال برگزاری در سایر نقاط کشور، امسال برای اولین بار در شهرستان سپیدان نیز برگزار شود. که متاسفانه باز هم خبری از اکران این جشنواره در شهر هزار مسجد نیست و ومتولیان فرهنگی شهرستان از قافله بازهم عقب مانده اند .

جشنواره عمار هرساله  در اکثر نقاط کشور برگزار می شود؛عمده موضوعات فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار درباره مقاومت، بیداری اسلامی، جنایات آمریکا و همچنین موضوعات ضد صهیونیستی است.

جشنواره عمار وابسته به هیچ ارگانی نیست و مردمی ترین جشنواره کشور محسوب می شود که افراد دغدغه مند از هر قشری در آن شرکت داشته ان.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، جشنواره ، عمارگ
نظرات بینندگان