کد خبر: ۱۱۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶
فرماندار شیراز خبر داد:

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شیراز

فرماندار شیراز از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این کلانشهر خبر داد.
به گزارش شیرازه، فرماندار شیراز گفت: در جهت  توانمندسازی، احیا، اصلاح  و تعالی محلات  در تمامی ابعاد اجتماعی تلاش جهادی باید شود. 

حیدر عالیشوندی گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل ستاد مدیریت آسیب‌های اجتماعی و انجام راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی فقط با تکیه بر ایمان مردم و کار جهادی بسیجیان امکان‌پذیر است. 

فرماندار شیراز افزود: توجه به مردم و محله‌محوری می‌تواند توانمندسازی، بهسازی و رشد محلات را به دنبال داشته باشد. تلاش در جهت ارتقا فرهنگ شهروندی وظیفه همه ارگان‌ها و نهادهاست و در این راستا همه خدمتگزاران باید طرح‌های متناسب با شرح وظایف اداری خود را انجام دهند. 

عالیشوندی گفت: در کمیته اعتبارات و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی 2 میلیارد تومان اعتبار برای رفع آسیب‌های اجتماعی برای شیراز در نظر گرفته شده است. 

فرماندار شیراز افزود: از تمامی طرح‌های خصوصی و دولتی برای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی در شیراز  استقبال می‌کنیم. 

وی بیان کرد: هم‌افزایی و همسویی در بخش‌های دولتی و عمومی، تدوین‌ساز و کارهای تعامل و اقدام مشترک، هماهنگی بین بخشی و همسو سازی برنامه‌های همه دستگاه‌ها مرتبط با امر توانمندسازی و بازنگری در قوانین موجود و پیشنهادهای راهبردی و نظارت کیفی بر برنامه‌ها و طرح‌های کاربردی، تعیین تکلیف محدوده شهری و طرح تفضیلی و هادی مناطق حاشیه‌ای، فراهم کردن زمینه ایجاد تشکل‌های مردم نهاد جهت افزایش کیفیت زندگی مناطق کمتر برخوردار از جمله اهداف ستاد مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهرستان است. 

عالیشوندی عنوان کرد: تشکیل ستاد باز آفرینی پایدار گامی  برای برقراری عدالت اجتماعی، برطرف کردن چالش‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی و  حرکت در جهت توسعه پایدار شهری به عنوان یکی از بسترهای تبلور اقتصاد مقاومتی همگام با مشارکت‌های مردمی و بخش غیردولتی است. 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان