کد خبر: ۱۱۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

كشف حدود 500 كيلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از كشف حدود 500 كيلوگرم ترياک، هروئين و شيشه توسط مأموران انتظامی خبر داد.
به گزارش شیرازه،احمدعلی گودرزی در اظهار داشت: اکیپ گشت موتوری یگان امداد شهرستان شیراز، هنگام گشت‌زنی در یکی از محله‌های این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو 282 کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون که در بازرسی از این خودرو 95 کیلوگرم تریای کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

گودرزی گفت: مأموران انتظامی شهرستان اقلید یک دستگاه خودرو پژو 405 را هنگام ایست و بازرسی متوقف و در بازرسی از آن 65 کیلوگرم تریاک کشف و همچنین در شهرستان نی‌ریز مقدار 10 کیلوگرم هروئین و شیشه کشف و 5 نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه در 24 ساعت گذشته 7دستگاه خودروی تیزرو حمل موادمخدر توقیف و در همین رابطه تعداد 12 نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: در آذرماه سال جاری مقدار 5 تن مواد مخدر و در 9 ماهه گذشته 29 تن مواد مخدر کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش کشف وجود داشته است، تاکنون 10 هزار و 750 نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در استان دستگیر شده‌اند.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با موادمخدر و قاچاقچیان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان