کد خبر: ۱۱۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

زمان برپایی هفته قرآن و عترت فارس تغییر یافت

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس زمان برپایی دومین هفته قرآن و عترت این استان را ۹ تا ۱۴ دی‌ماه امسال اعلام كرد.
به گزارش شیرازه، مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس  از تغییر زمان برپایی دومین هفته قرآن و عترت این استان خبر داد و گفت: پیش از این بنا بود كه این هفته در هفته اول دی‌ماه برگزار شود اما به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان از جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری كه در این هفته برگزار خواهد شد، مهلت ارسال آثار به این جشنواره‌ها تمدید شد لذا زمان برپایی این هفته نیز تغییر یافت.

وی، زمان برپایی دومین هفته قرآن و عترت این استان را ۹ تا ۱۴ دی‌ماه امسال اعلام كرد و افزود: در تاریخ ۹ دی‌‌ماه امسال افتتاحیه هفته قرآن و عترت همراه با برپایی جشنواره شعر در شهرستان رستم برگزار خواهد شد.
احمدی اظهار كرد: در طی این هفته مراسم‌های اختتامیه جشنواره‌های قرآن و عترت به همراه برنامه‌های متنوعی نظیر مسابقات قرآن، نشست‌های علمی و غیره برگزار خواهند شد.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس گفت: مراسم اختتامیه این هفته نیز در تاریخ ۱۴ دی‌ماه امسال با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.


منبع: ایکنا

نظرات بینندگان