کد خبر: ۱۱۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس 115 استان فارس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس 115 استان فارس با هدف کاهش تلفات تصادفات آغاز شده و ناوگان اورژانس فارس به مناطق سخت گذر و محورهای حادثه خیر فارس اعزام شده است.
به گزارش شیرازه، دکتر محمدرضا عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده باش کامل هستند و آمادگی ارائه خدمات به هموطنان را دارند.
به گفته وی تعداد 130 پایگاه شهری و جاده ای و یک فروند بالگرد و همچنین سه دستگاه موتورلانس درطرح امداد زمستانی فارس آماده ارائه خدمت هستند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اضافه کرد: تعداد تکنسین های آماده به خدمت دراین طرح نیز 264 نفر هستند که در 24 ساعت شبانه روز آماده همکاری و ارائه خدمت هستند.
او ادامه داد: رزمایش شروع طرح امداد زمستانی با همکاری اورژانس فارس، پلیس راهور، آتش نشانی، هلال احمر، سازمان امداد و نجات، امداد خودرو، اداره راه و شهرسازی و هواشناسی فارس در شیراز برگزار شد و ناوگان اورژانس به مناطق مختلف اعزام شدند.
عالی منش گفت: طرح زمستانی برای اعلام آمادگی سازمان های مشارکت کننده در این طرح با هدف کاهش تصادف و کاهش تلفات از20 آذر تا 20 اسفند ادامه دارد همچنین تمامی آمبولانس‌های پایگاه های اورژانس نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت امدادرسانی در مناطق کوهستانی هستند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان