کد خبر: ۱۱۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
بخشدار وراوی خبر داد:

تمام شبکه های فرسوده آب شهر وراوی اصلاح و بازسازی می شود

بخشدار وراوی گفت: با همکاری فرماندار شهرستان اعتبار قابل توجه ای به آبفا شهر وراوی اختصاص یافت که سعی داریم با تلاش مجموعه ی آبفا و مشارکت شهرداری وراوی تمام شبکه های فرسوده آب شهر وراوی اصلاح و بازسازی کنیم.

به گزارش شیرازه،  با حضور مهدی دهقان بخشدار وراوی، کوهمنورد مدیر آبفا شهر وراوی، شمسی پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر وراوی طرح اصلاح شبکه های فرسوده شهر وراوی بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدای این نشست مهدی دهقان بخشدار وراوی گفت: یکی از مشکلات زیرساختی شهر وراوی شبکه های فرسوده ی آب است که به دلیل قدمت بالا روزانه شاهد بروز اتفاقات آب در سطح شهر هستیم و این موضوع علاوه بر هدر رفتن آب ضررهای زیادی به زیرسازی ها و آسفالت کوچه و معابر وارد نموده است.

بخشدار وراوی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: با همکاری موسوی فرماندار شهرستان مُهـر امسال اعتبار قابل توجه ای به آبفا شهر وراوی اختصاص یافت که سعی داریم با تلاش مجموعه ی آبفا و مشارکت شهرداری وراوی تمام شبکه های فرسوده شهر وراوی اصلاح و بازسازی گردد.

در ادامه مهندس کوهنورد مدیر ابفا شهر وراوی در توضیح اجرای این طرح گفت: بر اساس نقشه و مسیر شبکه های آب شهر وراوی بیش از ٧ کیلومتر نیازمند اصلاح شبکه است که با اجرای آن برای اولین بار کلیه ی شبکه های آب شهر اصلاح و بازسازی می شود و امیدواریم که سال ها شاهد اتفاقات در این شهر نباشیم.

در پایان شمسی پور شهردار وراوی، راستی، تیزپا و ایزدی اعضای شورای اسلامی شهر وراوی ضمن اعلام آمادگی خود جهت اجرای طرح مشارکتی این پروژه هر یک به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

منبع: عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، مشست ، فارس
نظرات بینندگان