کد خبر: ۱۱۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
واکنش میراث فرهنگی فارس به حواشی نمایشگاه گردشگری پارس:

از این حرکت بسیار متاثر شدیم/ برخورد قانونی با حاشیه‌سازان نمایشگاه پارس

مدیرکل میراث‌فرهنگی فارس گفت: این حرکت که ممکن است برای تخریب موفقیت‌های نمایشگاه ترتیب داده شده باشد، موجبات تأثر و تألم عوامل و برگزارکنندگان را به‌دنبال داشت.
به گزارش شیرازه، امیری مدیرکل میراث‌فرهنگی فارس در توضیح اتفاقاتی که در حاشیه نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز رخ داده است، اظهار داشت: نمایشگاه پارس در ابعاد وسیع و با حضور بسیاری از علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار شد و تا روز پایانی تمام اتفاقات و برنامه‌ها طبق برنامه و بدون هیچ‌گونه اشکالی در حال برگزاری بود، اما متأسفانه به‌دلیل وسعت نمایشگاه، شاهد وقوع این حرکت در فضای باز محل برگزاری بودیم. این حرکت که ممکن است برای تخریب موفقیت‌های نمایشگاه ترتیب داده شده باشد، موجبات تأثر و تألم عوامل و برگزارکنندگان را به‌دنبال داشت.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس پیگیری‌های لازم برای شناسایی افرادی را که در بروز این اتفاق نقش داشته‌اند آغاز کرده است و بی‌تردید با این افراد برخورد خواهد شد.

همچنین معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز تأکید بر شناسایی فرد و یا افراد خاطی در اقدامات اخیر نمایشگاه پارس شیراز کرد و گفته است برخورد قانونی لازم با این افراد صورت می‌گیرد.

به گزارش شیرازه، در حالی مدیر کل میراث فرهنگی فارس اعلام کرده که حاشیه های به وجود آمده در نمایشگاه تعمدی و برای زیر سئوال بردن موفقیت های نمایشگاه بوده که میتوان در خوش بینانه ترین حالت آن را نشان از بی برنامگی و عدم نظارت صحیح برگزار کنندگان مراسم دانست. از طرفی تصاویر ارسال شده به شیرازه و آنچه که در رسانه ها منتشر شده حکایت از آن دارد که متولیان نمایشگاه نیز با این حواشی آنچنان مشکلی هم نداشتند!

انتهای پیام/
نظرات بینندگان