کد خبر: ۱۱۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶

تیم آمادگی جسمانی بانوان فارس در کشور اول شد

تیم آمادگی جسمانی بانوان استان فارس موفق به کسب عنوان اول در مسابقات کشوری شد.
به گزارش شیرازه رییس هیئت ورزش‌های همگانی فارس عصر یکشنبه 26 آذر در مراسم استقبال از اعضای تیم ایروبیک و آمادگی جسمانی بانوان فارس، به خبرنگاران گفت: هیئت ورزش‌های همگانی فارس دارای 30 کمیته است و هر کمیته نیز بین 15 تا 20 رشته را دارا است.

سیروس پاک فطرت با بیان اینکه یکی از کمیته‌های فعال در هیئت ورزش‌های همگانی کمیته ایروبیک و آمادگی جسمانی بانوان است، گفت: به طور معمول این کمیته به طور سالانه در مسابقات استانی و کشوری شرکت دارد و این بار نیز موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات کشوری شد.

رییس هئیت ورزش همگانی استان فارس با بیان اینکه کسب مقام قهرمانی کشور کار بسیار مشکلی بود که تیم 7 نفره فارس موفق به انجام آن شد،گفت: 27 تیم از سراسر کشور در سومین دوره مسابقات به میزبانی شهر مقدس مشهد حضور داشتند که استان تهران به دلیل وسعت زیاد دو تیم و استان خراسان رضوی نیز به دلیل میزبانی با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده بودند اما تیم فارس با توجه به مدعی بودن این تیم‌ها با تلاش و کوشش موفق به قهرمانی در این دوره از مسابقات شد .

پاک فطرت با بیان اینکه تیم آمادگی جسمانی بانوان فارس حرف های زیادی برای گرفتن دارد، افزود: برای ایجاد روحیه خوب و قوی و حضور مؤثر در این دوره از مسابقات با نظر مساعد هیئت ورزش‌های همگانی سرکار خانم جوانمردی را همراه با تیم به این دوره از مسابقات اعزام کردیم .

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات و نظارت آن بر عهده فدراسیون ورزش‌های همگانی است، گفت: هیئت ورزش های همگانی فارس در سال جاری همایش بزرگ ورزش و خانواده را برگزار کرد که بازتاب بسیار خوبی داشت که این نشان دهنده توجه فدراسیون ورزش همگانی نسبت به فارس است .

رییس هیئت ورزش های همگانی فارس با بیان اینکه در همین هفته نخستین دوره توجیهی و آموزشی کمیته «داژبال» با حضور 70 شرکت کننده برگزار شد، افزود: «داژبال» از بازی های سنتی و زیبای ایرانیان است که طی زمان های گذشته مورد بی توجهی قرار گرفته بود که به همین دلیل برای تقویت آن مسئولیت آن را به عهده مهدی پاک فطرت گذاشتیم .

پاک فطرت با بیان اینکه از تمام پرسنل و کمیته‌های هیئت ورزشهای همگانی که در راه ارتقاء این هیئت تلاش دارند تقدیر می کنم، گفت: توجه به ورزش بانوان از اهمیت خاصی برخوردار است و حضور آنان را در ورزش فارس مؤثر می‌دانم چرا که اگر بانوان به ورزش روی آورند خانواده و جامعه ما از تحرک و پویایی بیشتری برخوردار می‌شود.


منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان