کد خبر: ۱۱۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶

بیش از ۵۰ هزار نفر از استان فارس به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول سازمان اردویی سپاه فجر استان فارس از اعزام ۵۲ هزار و ۴۰۰ نفر از این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: این افراد در قالب‌های سفرهای دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به راهیان نور اعزام می‌شوند.
بیش از ۵۰ هزار نفر از استان فارس به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند
به گزارش شیرازه،از اعزام 52 هزار و 400 نفر از این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: این افراد در قالب‌های سفرهای دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به راهیان نور اعزام می‌شوند که سفرهای دانش‌آموزی با 25 هزار نفر بیشترین سهم را دارند. 

وی گفت: از تعداد 25 هزار نفر سهم دانش‌آموزان استان فارس تاکنون 15 هزار نفر به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند و مابقی نیز تا پایان سال اعزام می‌شوند. 

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر استان فارس افزود: سهم دانشجویی 5400 نفر است که از  نیمه دوم بهمن ماه تا پایان اسفند اعزام می‌شوند و سهم محلات نیز 22 هزار نفر در نظر گرفته شده که اعزام آنها از نیمه دوم بهمن تا 15 فروردین برنامه‌ریزی شده است. 

عوض‌پور با اشاره به طرح خادم شهدا بیان کرد: بیش از 4 هزار نفر در سامانه ثبت‌نامی این طرح در استان فارس ثبت‌نام کردند که 950 نفر به صورت مستقل با سپاه فجر در برگزاری اردوهای راهیان نور همکاری می‌کنند. 

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی در سفرهای راهیان نور خبر داد و عنوان کرد: برنامه رزمایش فرهنگی - بصیرتی با عنوان مردان آسمانی و روایت‌گری حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس بخشی از این برنامه‌ها است. 

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر استان فارس گفت: تداوم ارتباط پس از برگزاری اردوها با دانش‌آموزان و دانشجویان بخش دیگری از فعالیت‌های فرهنگی سپاه فجر برای آشنا کردن نسل جدید با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان