کد خبر: ۱۱۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

تشییع نهمين شهيد مدافع حرم در جهرم + جزئیات

فرمانده سپاه جهرم گفت :مراسم تشییع و خاک سپاری پاسدار شهید مدافع حرم عبدالکریم پرهیزگار صبح فردا در زادگاهش برگزار می شود.

به نقل از شیرازه، غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جزئیات مراسم تشییع و خاک سپاری پاسدار شهید مدافع حرم مهندس " عبدالکریم پرهیزگار" گفت: پیکر مطهر شهید شب گذشته درمیان استقبال مردم وارد شیراز شد و صبح امروز در شهرستان کوار بر دستان مردم تشییع خواهد شد .

وی افزود: پس از آن با انتقال پیکر مطهر این شهید والامقام به بخش خفر شهرستان جهرم، مراسم وداع با شهید امسب همراه با قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه خفر برگزار می شود.

توکل خاطرنشان کرد: صبح روز فردا؛ چهارشنبه 29 آذر ماه 1396 ساعت 8:30 ، پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم  مهندس "عبدالکریم پرهیزگار" از مصلای نماز جمعه خفر بر دستان مردم شهیدپرور تشییع و در گلزار شهدای روستای کراده به خاک سپرده خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم با دعوت از عموم مردم شهیدپرور شهرستان جهرم برای حضور در این مراسم یادآور شد: مراسم یادبود آن شهید گرامی نیز روز پنج شنبه 30 آذر ماه از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰ صبح در مصلای نماز جمعه خفر برپا خواهد شد.




نظرات بینندگان