کد خبر: ۱۱۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد

صدور شناسنامه ایمنی برای بیش از 800 واحد صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: برای ایمن‌سازی واحد‌های صنعتی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برای 800 واحد صنعتی مستقر در این شهرک، شناسنامه ایمنی صادرشده است.

به گزارش شیرازه، احد فتوحی با اشاره به اینکه جلب اعتماد سرمایه‌گذاران برای مشارکت در واحد‌های تولیدی، صنعتی ونیز رعایت اصول پدافند غیرعامل مهم‌ترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی است، اظهار داشت: توجه به حفظ حریم امنیت و اصل پیشگیرانه در راستای مقابله با هرگونه حوادث پیش‌بینی‌نشده از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

 وی خاطرنشان کرد: تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی، احداث نیروگاه‌های برق مقیاس کوچک، مراکز درمانی، جانمایی واحدهای صنعتی در زون‌های مختلف، انجام طرح ویژه ممیزی ایمنی و بهداشت (HSE) در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موردتوجه ویژه قرارگرفته است.

 این مسؤول تصریح کرد: نحوه اجرای دستورالعمل‌ها و نیز آیین‌نامه‌های پدافند غیرعامل در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های این شرکت صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: برای ایمن‌سازی واحد‌های صنعتی  از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس برای 800 واحد صنعتی مستقر در این شهرک، شناسنامه ایمنی صادرشده است.

  فتوحی بیان‌داشت: شهرک‌های صنعتی به‌عنوان تأسیسات حساس و زیربنایی کشوری نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای در گسترش زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی کشور دارند و باید در حفظ و حراست از این مجموعه‌های زیربنایی گام‌های اساسی برداشته شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان